VML en Serviceplan Duitsland zijn de grote winnaars bij de Epica Awards.
Hij start per 1 maart 2025 bij Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.
'We willen duurzaamheid ook voor mensen buiten de groene bubbel toegankelijk maken.'
Olaf van Gerwen deelt maandelijks het opmerkelijkste werk in food & drinks uit het buitenland waar hij doorgaans niets mee te maken heeft.
Persuade tekende wederom voor concept en creatie.
Campagne van KPN en Dentsu Creative grote winnaar bij Effie Awards Europe.
Ook Jumbo valt in de smaak. Aldi weet niet te overtuigen. Van de niet-supermarkten gooit Hema hoge ogen.
Lucas Nutbey ziet in de impact van AI op marketing dé kans voor bureaus om weer aan de boardroomtafel te komen.
De samenwerking moet Picnic’s naamsbekendheid versterken in Nederland, Duitsland en Frankrijk.
Maatregel komt na het akkoord rond de onderwijsbegroting.
Klanten van geselecteerde Etos-winkels kunnen de VR-bril opzetten voor advies rondom cadeaus en hoe je jezelf niet voorbij loopt.
Het chocomerk in Amsterdams accent: ‘Misschien denk je dat we maar wat lopen te bazelen en te ouwehoeren, maar nee hoor!’
De campagne uit 2018 zou zijn opgezet in samenwerking met Meta.
Kerstpakketten zijn duurder en belangrijker dan ooit. Werkgevers zien het als middel om waardering te tonen en personeel te behouden.
De jaarlijkse kersttruck van Coca-Cola is een inmiddels wereldwijd bekend fenomeen. Lidl haakt in, nu ook in Nederland.
Het is een geniale zet om Flamin' Hot onder verschillende merken op hetzelfde moment te lanceren, en wel hierom.
En van de 'Whamster' van Albert Heijn tot de 'kerstfixers' van Bol: bekijk ze hier allemaal.
Het bureau kiest voor een opvallende campagne, maar benadrukt dat zijn tool wel serieus verbeterd is.