'Hier mag de natuur nog natuur zijn. In Nederland? Klaver en boterbloem, dan houdt het op.'
Consumenten klagen bij de EU over advertenties over cryptovaluta op onder meer Insta en TikTok. Mogelijk komt er strengere regelgeving aan.
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Volgens de voetbalbond is het een win-win-oplossing, en kunnen clubs zelfs wat verdienen aan de reclamezuilen.
Met de landelijke campagne verwacht Kika de doelgroep fors te vergroten.
Het partnerschap moet de LHBTI+-gemeenschap ondersteunen en versterken.
Ook gingen veel consumenten in de keuken ‘van het gas af’ en werd er flink geïnvesteerd in inbouwkookplaten.
Driekwart van de ondervraagde CMO's, CFO's en senior marketeers in de B2B-wereld wil meer gaan werken met generatieve AI.
Shell is het oneens met het besluit, maar mag de reclame niet meer voeren in het Verenigd Koninkrijk.
Via demand marketing kun je als merk je eigen narratief bepalen en je product of dienst beter onder de aandacht brengen van jouw doelgroep.
Vandaag duiken we in de zin en onzin van AI, kunstmatige intelligentie. Maakt AI ons de komende jaren overbodig of valt het allemaal mee?
Eurostar en Thalys smelten samen tot een nieuw merk: Eurostar. 'Inzoomen op de kleine verschillen heeft volgens mij geen zin.'
Daarnaast dekt de nieuwe naam de lading van het reismerk beter, zo zegt Corendon.
De vraag is hoe de markt het deze kwartalen doet, want onder meer RTL Group meldt een verslechterende advertentiemarkt.
Nieuwe onderzoekrapport ‘De plussen en minnen van social media: Jongeren aan het woord’ van project AWeSome van de UvA.
Althans, dat claimt zakelijk techbedrijf ServiceNow op basis van eigen onderzoek.
Ook dit jaar doet Artbox – centre for creation de communicatie voor het 'Anti Heroes' JongeHonden-feest op dinsdag in Cannes.
CAMPAGNEPRAAT | Het panel is enthousiast over de aanpak van de hiv-campagne en hoopt op vrije mediaruimte van een medium.