De nieuwe campagnes van Škoda, MediaMarkt, Xenos, de KNVB, Dienst Toeslagen en NordVPN op een rij.
Gebrek aan leiderschap heeft volgens Hofkes alles te maken met blinde vlekken, denkfouten en groepsdenken binnen de toon aan de top.
Tristan Albers is een naam die steeds vaker opduikt in advertising. Branchevereniging Via benoemde hem onlangs tot Rookie of the Year.
Waarom schakelt het toerismebureau geen échte influencers of ambassadeurs in, vragen veel mensen zich af.
De winkel zou nepkortingen hanteren. Donderdag buigt de Reclame Code Commissie zich over een klacht van de Consumentenbond.
Ze willen de openbare ruimte verfraaien en kunst toegankelijk maken voor een breed publiek.
Gesprek over een noodzakelijke campagne met Rob Bruntink, expert palliatieve zorg en woordvoerder Stichting Palliatieve Zorg Nederland.
Schuw het posten in het weekend niet, is één van de tips.
De tool moet merken en meewerkende bureaus helpen om altijd on-brand te communiceren in beeld, stem, tekst en video.
Carsten Meijer bemachtigde de Europese licentie van Vice en wil merken met zijn Swell Methodology meer aansluiten op de jongerencultuur.
Het mediabedrijf wil voor zijn advertentieverkoop niet langer afhankelijk zijn van big tech-bedrijven.
Fior combineert 'strategie, digital design en data'.
Albert Heijn koos Blue Home als huismerknaam voor zijn keukenapparaten. Pieter Zwart slaat terug op Instagram.
StukTV maakte de overstap naar Videoland.
OUT OF OFFICE | Thijssen verlegt grenzen in werk en sport.
Haar aanstelling moet managing director Antoine Houtsma 'meer lucht' geven voor andere zaken.
Beeldvorming van onderwijs heeft last van enkele hardnekkige misverstanden die in campagnes en nieuw online platform worden ontkracht.
CAMPAGNEPRAAT | Als het aan ons panel had gelegen werd de 'Rettekeket'-prijsvechterstijl gehandhaafd.