Premium Digital transformation / 23 DECEMBER 2025, 12:57:39 Nederlandse marketeers zijn privacy-koplopers, stelt de ceo van techbedrijf Usercentrics'Transparantie over datagebruik is een belangrijke drijfveer voor merkvertrouwen', zegt Donna Dror.
Premium Bureaus / 23 DECEMBER 2025, 12:19:49 Unlike vernieuwt managementteam en scherpt koers aanHet van origine social-bureau profileert zich nu als 'merk- en contentpartner'.
Merkstrategie / 23 DECEMBER 2025, 11:20:51 Hoe Sail 2025 miljoenen mensen wist te verbindenVan nautisch event naar gedeelde beweging: een communicatie- en marketingreflectie op Sail 2025
Premium Campagnes / 23 DECEMBER 2025, 11:10:33 De 25 beste campagnes van 2025 volgens AdformatieTraditie! De allerbeste campagnes van het afgelopen jaar vind je hier.
Premium Merkstrategie / 23 DECEMBER 2025, 11:00:00 Stef Traa (Droppie): 'Over groei maak ik me het minste zorgen’Traa richtte anderhalf jaar geleden Droppie op, de one-stop-shop voor recyclebaar, klein huishoudelijk afval. Hoe gaan de zaken?
Premium Design / 23 DECEMBER 2025, 11:00:00 Temu verwijdert Jip en Janneke-producten na druk van Nederlandse uitgeversProducten zonder toestemming verkocht op dekbedhoezen, handdoeken en kleding.
Campagnes / 23 DECEMBER 2025, 10:46:07 Rabobank kijkt terug (en vooruit), maar voor wie werkt dat eigenlijk?’CAMPAGNEPRAAT | Bol & Krouwel lopen wel warm voor het nieuwe werk van Rabobank. Nu is het zaak voor de bank om consistent te blijven.
PR / 23 DECEMBER 2025, 09:00:00 Albert Heijn zet Bram Krikke achter de kassa voor kerst en hij pakt iedereen inHet meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Media / 22 DECEMBER 2025, 13:52:26 Social media was in 2025 nog steeds het afvoerputje van de reclame Waarom tv nog altijd het creatieve vertrekpunt is en hoe dat anders moet volgens Tamara Couperus en Merle Drommel van Crocodile Agency.
Premium Bureaus / 22 DECEMBER 2025, 12:55:38 Over het turbulente jaar in de wereldwijde bureaubrancheWe noemen een worstelend WPP, de struggle van S4 Capital, de overnamewoede van Omnicom en Publicis in pole-position.
Premium Data & Insights / 22 DECEMBER 2025, 12:30:00 Het woord ‘vegan’ in je merk, do or don’t?Veel positieve associaties met het woord vegan op een verpakking, slechts een minderheid vindt het voor ‘geitenwollen sokken’ en ‘wokies’.
Premium Digital transformation / 22 DECEMBER 2025, 12:26:23 Van AI-commercials tot social shopping: deze 10 artikelen vatten techjaar 2025 samenTech kwam in allerlei onderwerpen terug. Deze artikelen tonen de trends van 2025.
Premium Purpose Marketing / 22 DECEMBER 2025, 12:11:33 Supermarkten kiezen rond kerst opnieuw massaal voor vleesstuntsAlle customer content over vega en vegan ten spijt: het aantal ‘vleesdeals’ ligt ruim drie keer hoger dan in een gemiddelde week.
Partnerbijdrage / 22 DECEMBER 2025, 10:00:54 Doe vaker even helemaal nietsHet Taoïsme kent het begrip wu-wei: handelen door niet te handelen. Ofwel: strategische non-actie. Dat betekent niet letterlijk niets doen.
Premium Media / 22 DECEMBER 2025, 09:04:27 Onderzoek: combinatie digitale krant NRC en podcast-pre-rolls verdubbelt campagne-effectMediahuis NRC en WPP Media presenteren nieuwe resultaten uit meerjarig effectiviteitsonderzoek.
Carriere / 21 DECEMBER 2025, 13:48:11 Director communication RTL Kim Koppenol vertrektZe verlaat het bedrijf na 32 jaar.
Carriere / 20 DECEMBER 2025, 07:59:37 Country manager Marcel Molenaar kondigt vertrek bij LinkedIn aanHij verlaat het bedrijf na ruim dertien jaar.
Partnerbijdrage / 19 DECEMBER 2025, 14:07:41 Livecommunicatie als motor voor employer branding Zo verdrievoudigde Social Deal het aantal sollicitaties.