Eerder werden al slimme brillen onder de naam 'Ray-Ban Meta' uitgebracht. Nu bevestigt het moederbedrijf van Ray-Ban interesse van Meta.
Vorig jaar verloor de telecommer 100 duizend klanten, daar komen in het tweede kwartaal van dit jaar nog eens dik 27 duizend bij.
Zullen wettelijke inzamelingsdoelen van statiegeldflesjes gehaald worden zonder verplichting, dat is de vraag.
'Het huurcontract van DDB loopt binnenkort af, dat heeft de plannen sneller in gang gezet', zegt managing director Barbara Bijlard.
180 Amsterdam heeft drie seniors aangetrokken op creatie, stategie en communicatie.
De campagne vraagt aandacht voor de uiteenlopende kleuren waarin nieuwe Motorola-smartphones te koop zijn.
Artificiële intelligentie (AI) raakt bij steeds meer marketeers bekend. Hoe ga je er goed mee om? Marleen Smit deelt haar tips.
AliExpress, Amazon en Thuisbezorgd genieten het minste vertrouwen van het Nederlands publiek, als het gaat om online privacy.
De claim van Vattenfall is ‘mogelijk misleidend’, zegt de marktwaakhond.
Over de Dyson Blowdry Bar, prosecco van Lidl en ijslolly's met augurkensmaak.
Vegaburgers prima, maar zonder ongezonde toevoegingen alsjeblieft en het moet wel even lekker zijn als een echte burger.
Van 'Google faalt' tot 'Bemoedigend om te zien dat Google voor een andere aanpak heeft gekozen': dit zijn de reacties.
Zwolle wilde de eerste Nederlandse gemeente worden met een verbod op fossiele reclames, maar acht het verbod nu juridisch onhaalbaar.
'Iedereen kan een winnaar zijn. Maar het is niet voor iedereen weggelegd.'
Alle vorderingen van Bunq op NRC zijn afgewezen. Bunq-ceo Ali Niknam probeert het verlies om te buigen naar een overwinning.
Pim publiceert een visiedocument waarin onder meer successtrategieën aan de orde komen hoe als marketeer om te gaan met duurzaamheid.
De overname leverde KPN 634 duizend extra mobiele klanten op.
De samenwerking met Havas blijft overeind. Het eerste werk van Ace moet in september live gaan.