Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Matthijs van der Pol

Lees meerLees minder
  • Wetenschappers, ondernemers en studenten komen samen in LAB42
    Campagnes / 20 October 2022 - 11:51

    KesselsKramer ontwikkelt nieuwe merkidentiteit en campagne voor Amsterdamse AI-kennishub LAB42

    In het nieuwe UvA-gebouw op het Science Park moeten wetenschappers en studenten samenwerken aan AI-oplossingen van de toekomst.

  • premium
    Design / 21 September 2022 - 11:33

    'We doen het goed of we doen het niet.' Hotelketen CitizenM bestormt de hotelbranche

    Dit jaar opent hotelketen CitizenM vestiging nummer 30. Robin Chadha, Rob Wagemans en Matthijs de Jongh over het succes.

  • premium
    De nieuwe visual identity van Hema
    Total Design
    Design / 4 August 2022 - 11:00

    Hema evolueert met nieuwe brand identity terug naar de basis

    Total Design nam de merkuitstraling van Hema onder handen. Het resultaat is een breed toegankelijke, iconische beeldtaal.

  • premium
    Run op talent
    Blog / 1 June 2022 - 12:50

    De run op talent

    Met 400.000 openstaande vacatures is de krapte op de arbeidsmarkt groter dan ooit. Talent vinden en vasthouden wordt steeds moeilijker.

  • premium
    Merkstrategie / 25 April 2022 - 13:50

    Zo overleef je als CMO de koopkrachtcrunch

    De koopkracht van Nederlandse huishoudens staat zwaar onder druk en dat heeft onvermijdelijk gevolgen voor de marketingstrategie.

  • premium
    Protestactie vanuit de culturele sector tegen de cultuur lockdown vanwege covid-maatregelen. Diederik Ebbinge en Sanne Wallis de Vies hebben een ludieke actie 'Kapsalon Theater' opgezet.
    ANP/Hollandse Hoogte - Ingrid de Groot
    Bureaus / 2 February 2022 - 10:49

    De creatieve sector en de coronacrisis: ongelijk geraakt, ongelijk gesteund

    Met de bureaus lijkt het nu goed te gaan maar de sector als geheel is flink beschadigd. En daar gaat iedereen iets van merken.

  • premium
    Media / 27 January 2022 - 16:10

    TikTok for Business breidt uit in Nederlandse markt

    Met de installatie van een Nederlands team wil Europees topman Thomas Wlazik dat merken TikTok als ‘key partner’ bij campagnes gaan inzetten

  • premium
    Met de klok mee: Marlous Spaven, Helen Zuurmond, Marc Peeters en Roderick Mirande
    Digital transformation & tech / 26 January 2022 - 14:00

    Data Driven Decision Making: de strijd tussen onderbuik en harde cijfers is nog niet gestreden

    Tijdens de paneldiscussie van het PvKO bleek dat wie succesvol data wil gebruiken bij het besluitvormingsproces niet zonder intuïtie kan.

  • premium
    Directie Loyals
    Bureaus / 20 January 2022 - 11:12

    Nieuwe bureaugroep in de markt: ‘Het is eten of gegeten worden’

    Oprichter Youri Lieberton wil met een buy & build strategie in twee jaar tijd doorgroeien naar 600 medewerkers en 60 miljoen omzet.

  • premium
    Fotografie: Tim Stet
    Carriere / 3 January 2022 - 14:47

    'Het lot ontloop je niet, maar je kunt wel iets doen'

    OUT OF OFFICE Iedere vrijdag is Ronald Jansen afwezig. Hij is dan werkzaam als voorzitter van de stichting Beat Batten.

  • Campagnes / 23 December 2021 - 13:56

    Booking.com lanceert reisvideo gemaakt door medewerkers

    Het reserveringsplatform probeert ten tijde van de zoveelste lockdown de moed erin te houden met een feelgood video.

  • premium
    Digital labels
    Bureaus / 17 December 2021 - 17:00

    Kesselskramer lanceert twee nieuwe digitale labels

    De managing directors willen met de gelijktijdige start van kesselskramer.digital en HolyPony.io de klant iets te kiezen bieden.

  • premium
    CPNB-directeur Eveline Aendekerk
    Credits: Maikel Thijssen Photography
    Gedragsverandering / 6 December 2021 - 16:00

    CPNB gaat samen met DPG-merken Donald Duck en Tina ontlezing te lijf

    Eveline Aendekerk van CPNB zet de lezer centraal met prijswinnende campagnes en opvallende partnerships.

  • premium
    CMO Fonq Jeremiah Albinus
    Merkstrategie / 22 November 2021 - 11:15

    Mooie meubels, minder kinderhandjes en de marketing achter een ‘ethisch carnivoor’

    Jeremiah Albinus (Fonq) en Niko Koffeman (Vegetarische Slager) vertellen op CMO Day over de schaarste-economie en de weg naar duurzaamheid.

  • premium
    Macro-econoom Esther van Rijswijk
    Merkstrategie / 19 November 2021 - 15:15

    ‘CMO gebruik je invloed nu eens voor het goede’

    Tijdens CMO Day legde macro-econoom Esther van Rijswijk de aanwezige marketeers genadeloos over de knie, in dit interview doet ze dat weer.

  • premium
    Bureaus / 19 March 2020 - 11:53

    Een drama zo’n virusuitbraak maar Corona biedt óók kansen

    Geïsoleerd in de edit of thuis aan de keukentafel; Nederlandse productiehuizen moeten zich aanpassen aan de nieuwe realiteit.

  • premium
    Reputatiemanagement / 17 March 2020 - 14:39

    De glorieuze comeback van een verfoeid ontbijtproduct

    Gesteund door de EU voeren bakkers campagne om het imago van brood te verbeteren. Met succes: de broodconsumptie groeit weer.

  • premium
    Bureaus / 12 March 2020 - 13:12

    Gecancelde B2B events zoeken massaal naar online alternatieven

    Het ene live event na het andere wordt afgezegd. Gerrit Heijkoop van LiveOnlineEvents kan de vraag nauwelijks aan.

  • Merkstrategie / 5 March 2020 - 13:49

    5 argumenten: zo haal je meer uit een marketplace als Amazon

    Interim professional Bart Sikkema verwacht dat de komst van Amazon bij veel merken tot discussie zal leiden. Hij geeft vijf argumenten.

  • Purpose Marketing / 5 March 2020 - 13:29

    Vegetarische Slager komt met nieuwe verpackingen

    Aan de verduurzaming en het terugdringen van plastics wordt gewerkt, samen met eigenaar Unilever.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 5

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media