Overslaan en naar de inhoud gaan

Tien influencers branden dezelfde kaars in social campagne Bolsius

De campagne nodigt mensen uit hun schermtijd in te ruilen voor 'betekenisvolle, feelgood momenten bij kaarslicht'.
Bolsius deeldevlam

Voortbouwend op de campagne ‘Geniet in een ander licht’, zet Bolsius een stap in social storytelling. De komende weken branden tien influencers een en dezelfde kaars, die zij om de beurt laten branden en waarvan zij ervaringen op hun socials delen. De campagne #deeldevlam, ontwikkeld met Initiative en Yune, nodigt mensen uit hun schermtijd in te ruilen voor 'betekenisvolle, feelgood momenten bij kaarslicht'.

Met het ingaan van de wintertijd voelen veel mensen zich wat somberder en grijpen sneller naar onze schermen. Uit onderzoek van Ipsos I&O blijkt dat kaarslicht bijdraagt aan een positiever gevoel. Bolsius speelt daarop in met de campagne. 

'We willen met de campagne een jongere doelgroep aanspreken en verdiepen op emotionele waarden door het creëren van verbinding, sfeer, rust en gezelligheid', zegt Thomas Gribnau, CMO bij Bolsius International.

Een kaars, tien influencers

Deze winter reist een kaars langs tien influencers, onder wie Kim Kötter, De Huismuts en Rotterdamse Poetsqueen, geselecteerd onder strategische begeleiding van Initiative en Yune. Zij delen elk op hun eigen manier momenten van verbinding: van het samen koken tot journalen of een spelletjesavond met familie. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in