Voortbouwend op de campagne ‘Geniet in een ander licht’, zet Bolsius een stap in social storytelling. De komende weken branden tien influencers een en dezelfde kaars, die zij om de beurt laten branden en waarvan zij ervaringen op hun socials delen. De campagne #deeldevlam, ontwikkeld met Initiative en Yune, nodigt mensen uit hun schermtijd in te ruilen voor 'betekenisvolle, feelgood momenten bij kaarslicht'.
Met het ingaan van de wintertijd voelen veel mensen zich wat somberder en grijpen sneller naar onze schermen. Uit onderzoek van Ipsos I&O blijkt dat kaarslicht bijdraagt aan een positiever gevoel. Bolsius speelt daarop in met de campagne.
'We willen met de campagne een jongere doelgroep aanspreken en verdiepen op emotionele waarden door het creëren van verbinding, sfeer, rust en gezelligheid', zegt Thomas Gribnau, CMO bij Bolsius International.
Een kaars, tien influencers
Deze winter reist een kaars langs tien influencers, onder wie Kim Kötter, De Huismuts en Rotterdamse Poetsqueen, geselecteerd onder strategische begeleiding van Initiative en Yune. Zij delen elk op hun eigen manier momenten van verbinding: van het samen koken tot journalen of een spelletjesavond met familie.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu