Initiative – in samenwerking met Yune (beide onderdeel van IPG Mediabrands) heeft de geïntegreerde pitch gewonnen van Makro Nederland. Het bureau wordt verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een geïntegreerde media- en creatiestrategie.
De pitch draaide om de vraag naar een holistische aanpak waarin creativiteit, effectiviteit en uitvoerbaarheid samenkomen. De geïntegreerde oplossing waarin zowel de creatieve strategie als de mediastrategie naadloos op elkaar aansluiten, is al in september dit jaar in gang gezet.
Susan Stevens, Head of Marketing bij Makro Nederland: ‘Ons overtuigde het vermogen van Initiative en Yune om een consistente en geïntegreerde aanpak te bieden in zowel team als strategie. Ze begrijpen onze ambitie om onze doelgroepen samen te brengen en weten deze te bedienen met een eenduidige creatieve en effectieve mediastrategie.’
Edward Knol, managing director Initiative: 'Door een geïntegreerde aanpak te leveren, kunnen we optimaal inspelen op de synergiën van het mediagedrag van beide doelgroepen van Makro. Dit bewijst dat samenwerking tussen creatie en media de sleutel is tot succesvolle B2B-campagnes.’
Volgens managing director Thijs Jaaki van Yune is er een concept ontwikkeld dat in alle kanalen werkt. ‘Van instore tot social media en radio tot DOOH.’

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu