Overslaan en naar de inhoud gaan

Initiative wint in samenwerking met Yune geïntegreerde pitch Makro

Het bureau wordt verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een geïntegreerde media- en creatiestrategie.
Makro

Initiative – in samenwerking met Yune (beide onderdeel van IPG Mediabrands) heeft de geïntegreerde pitch gewonnen van Makro Nederland. Het bureau wordt verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een geïntegreerde media- en creatiestrategie. 

De pitch draaide om de vraag naar een holistische aanpak waarin creativiteit, effectiviteit en uitvoerbaarheid samenkomen. De geïntegreerde oplossing waarin zowel de creatieve strategie als de mediastrategie naadloos op elkaar aansluiten, is al in september dit jaar in gang gezet.

Susan Stevens, Head of Marketing bij Makro Nederland: ‘Ons overtuigde het vermogen van Initiative en Yune om een consistente en geïntegreerde aanpak te bieden in zowel team als strategie. Ze begrijpen onze ambitie om onze doelgroepen samen te brengen en weten deze te bedienen met een eenduidige creatieve en effectieve mediastrategie.’

Edward Knol, managing director Initiative: 'Door een geïntegreerde aanpak te leveren, kunnen we optimaal inspelen op de synergiën van het mediagedrag van beide doelgroepen van Makro. Dit bewijst dat samenwerking tussen creatie en media de sleutel is tot succesvolle B2B-campagnes.

Volgens managing director Thijs Jaaki van Yune is er een concept ontwikkeld dat in alle kanalen werkt. ‘Van instore tot social media en radio tot DOOH.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in