Overslaan en naar de inhoud gaan

Hersenstichting kiest Ace als leidend bureau

Nieuwe samenwerking richt zich op bewustwording en publieke betrokkenheid. Eerste gezamenlijke uitingen begin volgend jaar verwacht.
Actie van Hersenstichting met Eric Scherder om wandelen te stimuleren.
Actie van Hersenstichting met Eric Scherder om met app wandelen te stimuleren.
© Hersenstichting

De Hersenstichting heeft Ace aangewezen als lead agency voor de verdere ontwikkeling van het merk en publiekscampagnes over hersengezondheid. Het bureau gaat als strategisch en creatief partner bijdragen aan het vergroten van bewustwording. De eerste gezamenlijke uitingen worden begin volgend jaar verwacht.

Directeur David Verschoor van de Hersenstichting wil een groter publiek bereiken met het thema hersengezondheid. ‘Onze missie is om hersengezondheid stevig op de kaart te zetten en zoveel mogelijk mensen in beweging te krijgen voor gezonde hersenen.’ 

De samenwerking biedt volgens beide partijen ruimte voor campagnes waarin empathie en urgentie centraal staan, met persoonlijke verhalen als vertrekpunt. Het creatieve team van Ace werkt daarbij nauw samen met de Hersenstichting.

Managing director Barbara Bijlard van Ace noemt de missie van de organisatie ‘de kern van ons menselijk functioneren’ en benadrukt dat creativiteit kan bijdragen aan bewustwording en gedragsverandering.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in