De Hersenstichting heeft Ace aangewezen als lead agency voor de verdere ontwikkeling van het merk en publiekscampagnes over hersengezondheid. Het bureau gaat als strategisch en creatief partner bijdragen aan het vergroten van bewustwording. De eerste gezamenlijke uitingen worden begin volgend jaar verwacht.
Directeur David Verschoor van de Hersenstichting wil een groter publiek bereiken met het thema hersengezondheid. ‘Onze missie is om hersengezondheid stevig op de kaart te zetten en zoveel mogelijk mensen in beweging te krijgen voor gezonde hersenen.’
De samenwerking biedt volgens beide partijen ruimte voor campagnes waarin empathie en urgentie centraal staan, met persoonlijke verhalen als vertrekpunt. Het creatieve team van Ace werkt daarbij nauw samen met de Hersenstichting.
Managing director Barbara Bijlard van Ace noemt de missie van de organisatie ‘de kern van ons menselijk functioneren’ en benadrukt dat creativiteit kan bijdragen aan bewustwording en gedragsverandering.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu