Overslaan en naar de inhoud gaan

True Ideas neemt Johnny Wonder over

De bureaus gaan samen verder onder de naam True Ideas en positioneren zich als het bureau voor 'merken met een maatschappelijke missie'.
True Ideas neemt Johnny Wonder over
Pieter Dingemans, Willem Dudok, Marlies Rövekamp, Jeroen Ritsema

Strategisch-creatief bureau True Ideas heeft branchegenoot Johnny Wonder overgenomen. De bureaus gaan samen verder onder de naam True Ideas en positioneren zich als het 'go-to-bureau voor merken met een maatschappelijke missie'.

Zowel True Ideas als Johnny Wonder heeft een sterke focus op maatschappelijke en duurzame communicatie. Johnny Wonder werkte eerder onder meer voor Waternet, de Unie van Waterschappen, Greenwheels en de Nationale Ombudsman. True Ideas, dat B Corp-gecertificeerd is, is actief voor onder andere de Koninklijke Bibliotheek, TNO, Verstegen (ook B Corp) en het Mauritshuis.

'Onze bureaus bleken verrassend complementair,' zegt Jeroen Ritsema, oprichter van True Ideas. 'Door synergie in maatschappelijke inzichten, strategie, positionering, campagnes, social content en data intelligence ontstaat een sterk strategisch-creatief bureau met een omvang waarmee je écht impact kunt maken.'

Willem Dudok, mede-oprichter van Johnny Wonder, sluit zich aan bij het managementteam van True Ideas. 'Ik geloof dat de toekomst toebehoort aan merken die hun (commerciële) ambities weten te verbinden aan maatschappelijke uitdagingen. Aan merken die begrijpen dat business for good ook good for business is.'

De overname werd begeleid door Fred Moolhuijsen. Johnny Wonder-partner Michiel de Vries verlaat het bedrijf en draagt zijn werkzaamheden over aan Marlies Rövekamp, managing director van True Ideas.

Het nieuwe True Ideas vestigt zich in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in