Overslaan en naar de inhoud gaan

Closed on Monday laat non-profits briefing pitchen, winnaar krijgt kwartaal lang gratis maandagen

Bureau laat goede doelen in The Elevator Brief idee presenteren. Winnaar wint genoeg uren om campagne te bouwen.
Elevator Pitch, afbeelding

Reclamebureau Closed on Monday gooit de liftdeuren nog verder open voor non-profits. Met The Elevator Brief draait het bureau de rollen om; geen bureau dat bij organisaties komt leuren met wilde ideeën, maar non-profits die hun briefing komen pitchen. In een lift. Op 3 november in Amsterdam.

Wat te winnen?

De winnaar gaat naar huis met een kwartaal lang alle maandagen van Closed on Monday. Dat staat gelijk aan bijna €29.000,- aan creatief werk. Genoeg om je briefing niet alleen te beantwoorden, maar om er een hele campagne van te bouwen en structureel samen te werken om je urgente missie aan te pakken.

‘Normaal gesproken gaan we op maandag een dag gratis all-in voor non-profits,’ zegt Gookie Sassen, oprichter van Closed on Monday. ‘Maar met The Elevator Brief hebben ze de kans om een kwartaal lang onze maandag te claimen. Zo werken we intensiever samen en is het resultaat waarschijnlijk nóg beter. Voor ons, maar vooral voor de non-profit in kwestie’.

Wie beslist?

Een vakjury vol creatieve zwaargewichten en non-profit experts onder leiding van Dennis Karpes, sociaal ondernemer en medeoprichter van Dance4Life en Justdiggit (The Raindance Project), bekend om jongeren en merken wereldwijd te mobiliseren voor positieve verandering. Non-profits kunnen zich vanaf nu hier aanmelden.

Geen business as usual 

Closed on Monday is het enige bureau dat op maandag structureel dicht is. Geen telefoontjes. Geen facturen. Geen business as usual. Op die dag gaat al hun creativiteit gratis naar non-profits. Van dinsdag tot vrijdag maken ze waanzinnig werk voor zinnige merken. Met hun filosofie Unsettle dagen ze merken uit om ongemak te omarmen. Zoals ze nu met deze actie doen voor goede doelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in