Overslaan en naar de inhoud gaan

AZ en Lebara zetten via een mini-docu vier bijzondere fans in de spotlight

Telecomprovider wil band tussen fans en hun voetbalclub verstevigen en schakelt daar clubhelden voor in.
AZ Lebara
Daan is trainer van het G-team van AZ
© Aangeleverd

Voetbalclub AZ en telecomprovider Lebara willen de band tussen AZ-fans en hun club verstevigen. De twee partijen zetten daarom vier bijzondere fans in het zonnetje en delen de resultaten in een mini-docu, bestaande uit vier afleveringen. De mini-docu heet 'Dichterbij m'n Cluppie' en is een co-productie van AZ, Lebara en Video Bros.

In elke aflevering zien we hoe een speciale AZ-fan verrast wordt door zijn clubheld, om vervolgens een bijzondere dag te beleven. Lebara - een van de sponsoren van AZ - en de club zetten onder meer Daan (trainer van het G-team) en meneer Bruin ('de oudste AZ-fan') centraal. De dag start met een videobelletje - passend bij Lebara - maar draait verder om live avonturen en persoonlijke ontmoetingen. 

Offline verbinding

Als telecomprovider kun je namelijk prima meewerken aan niet-digitale activaties, benadrukt Lebara. Het bedrijf stelt zelfs: 'als je elkaar vaker persoonlijk ontmoet, hoef je elkaar minder vaak te bellen'. Zo wil de provider niet de verbinding zijn, maar alleen verbinding faciliteren. 

Merijn Zeeman, algemeen directeur van AZ, reageert: 'Deze minidocumentaire toont heel goed aan waar we bij AZ voor staan: het verbinden van onze club met onze supporters. Je ziet de oprechte betrokkenheid en trots van de hoofdpersonen, waar iedereen die AZ een warm hart toedraagt zich in kan herkennen. Mooie ervaringen creëren voor hen is iets waar we elke dag aan werken, samen met alle medewerkers van AZ. Het is mooi dat we daar nu samen met Lebara nog meer vorm aan kunnen geven'.

De mini-docu is te zien op YouTube en de website van AZ. Lebara en AZ bouwen er ook een campagne omheen, bestaande uit teasers en online advertenties op de socialmediakanalen van beide partijen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in