Overslaan en naar de inhoud gaan

GoSpooky investeert met Livestream Factory in toekomst social-commerce

Het bureau verwacht per november vijf live-shows tegelijk te draaien, verspreid over Europa.
gospooky
Tim van der Wiel op CMO Retail eerder deze maand.
© Adformatie

Dat maakte medeoprichter Tim van der Wiel woensdag bekend via LinkedIn.

In de Livestream Factory komen vijf studio’s waar merken en creators live-content kunnen produceren die direct doorlinkt naar conversie. De ruimte is ontworpen rond een creator-first aanpak: minder gepolijst, meer persoonlijk, zegt Van der Wiel. 'Plug-and-play-workflows maken het mogelijk om liveproductie op schaal te realiseren.'

De toekomst van social

Volgens Van der Wiel is de investering 'een duidelijke gok op de toekomst van social: live, interactief en shoppable.' GoSpooky verwacht vanaf november vijf live-shows tegelijk te kunnen draaien, verspreid over Europa.

Met de Livestream Factory wil het bureau voorts inspelen op de groeiende rol van livestreaming in e-commerce, waar ontdekking, community en aankoop steeds vaker samenkomen in één ervaring.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in