Supermarktmanager Daan laat in de nieuwe tv-commercial van Albert Heijn vol trots zien dat de super alles in huis heeft om er een geweldig Sinterklaasfeest van te maken. Ook presenteert hij de vernieuwde schoenzethaard. Kinderen kunnen dit jaar in alle Albert Heijn-winkels hun schoen komen zetten. Sint zelf komt ook nog even op bezoek en dat geeft een onverwachte wending.
Schoentje zetten in de winkel en thuis
Kinderen kunnen dit jaar in alle Albert Heijn-winkels hun schoen komen zetten. In de winkel kan een knutselschoenplaat opgehaald worden om deze vervolgens thuis te versieren en daarna de schoen in te winkel te zetten. Vanaf 2 december kan het schoentje opgehaald worden en heeft de Sint er iets moois in gedaan.
Thuis krijgt het moment een vaste plek door de schoenzethaard in vernieuwde vorm, met naast een liedjesrad nu ook een pakjeshendel om een pakje uit de haard te laten rollen. Daarnaast is er ook een scheurkalender doeboek en een aftelkalender.
Rond de campagne laat AH op social een reeks van video’s herkenbare momenten rondom het schoentje zetten zien en hoe iedereen daar zijn eigen draai aangeeft. Sint komt dit jaar aan op Texel. Alle kinderen van Texel kunnen ‘de Tas van Sinterklaas’ bij de Albert Heijn in Den Burg ophalen.
Johan van der Zanden, directeur Marketing & Communicatie bij Albert Heijn: 'Sinterklaas is voor veel gezinnen het warmste feest van het jaar. Met de nieuwe Schoenzethaard, het schoentje zetten in onze winkels en een breed, vernieuwd assortiment maken we die traditie nog leuker. Zo brengen we de magie van Sinterklaas dichtbij, in de winkel en thuis.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu