Overslaan en naar de inhoud gaan

Daan krijgt lesje van de Sint in Sinterklaascampagne AH

In de campagne staan herkenbare en grappige momenten en het plezier rond schoentje zetten centraal.
Daan AH Sinterklaas
© Albert Heijn

Supermarktmanager Daan laat in de nieuwe tv-commercial van Albert Heijn vol trots zien dat de super alles in huis heeft om er een geweldig Sinterklaasfeest van te maken. Ook presenteert hij de vernieuwde schoenzethaard. Kinderen kunnen dit jaar in alle Albert Heijn-winkels hun schoen komen zetten.  Sint zelf komt ook nog even op bezoek en dat geeft een onverwachte wending.

Schoentje zetten in de winkel en thuis 

Kinderen kunnen dit jaar in alle Albert Heijn-winkels hun schoen komen zetten. In de winkel kan een knutselschoenplaat opgehaald worden om deze vervolgens thuis te versieren en daarna de schoen in te winkel te zetten. Vanaf 2 december kan het schoentje opgehaald worden en heeft de Sint er iets moois in gedaan.

Thuis krijgt het moment een vaste plek door de schoenzethaard in vernieuwde vorm, met naast een liedjesrad nu ook een pakjeshendel om een pakje uit de haard te laten rollen. Daarnaast is er ook een scheurkalender doeboek en een aftelkalender.

Rond de campagne laat AH op social een reeks van video’s herkenbare momenten rondom het schoentje zetten zien en hoe iedereen daar zijn eigen draai aangeeft. Sint komt dit jaar aan op Texel. Alle kinderen van Texel kunnen ‘de Tas van Sinterklaas’ bij de Albert Heijn in Den Burg ophalen. 

Johan van der Zanden, directeur Marketing & Communicatie bij Albert Heijn: 'Sinterklaas is voor veel gezinnen het warmste feest van het jaar. Met de nieuwe Schoenzethaard, het schoentje zetten in onze winkels en een breed, vernieuwd assortiment maken we die traditie nog leuker. Zo brengen we de magie van Sinterklaas dichtbij, in de winkel en thuis.'

Schoenzethaard AH
© Albert Heijn
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in