Albert Heijn lanceert vandaag de tweede commercial met supermarktmanager Daan, vertolkt door Jeroen van Koningsbrugge. De campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko, draait om het thema ‘maaltijdgemak’ en laat zien hoe de supermarktketen klanten helpt om elke dag 'eenvoudig een lekkere maaltijd' op tafel te zetten.
In de tv-commercial -ook te zien via online video en in de winkels- verschijnt Daan in herkenbare klantsituaties waarin hij praktische oplossingen biedt. 'Of je nu in het spitsuur zit met je gezin, wil sporten of druk bent als oppas-opa: je wil wél lekker eten', aldus Albert Heijn.
Binnen ieders bereik
Met de campagne benadrukt de retailer dat gezond, betaalbaar en snel koken binnen ieders bereik ligt, zowel in de winkel als online. Het versassortiment is uitgebreid met onder meer Aziatische producten, stoomgroenten en pureersauzen.
Daan werd begin september geïntroduceerd als het nieuwe gezicht van Albert Heijn en volgt na zes jaar supermarktmanager Ilse op.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu