Overslaan en naar de inhoud gaan

Etos stuurt creators met 'Cadeaubus' op pad voor social-kerstcontent

De campagne is mede ontwikkeld door GoSpooky.
etos
© Aangeleverd

Etos slaat de handen ineen met vier creators om een vierdelige videoserie te maken op Instagram en TikTok. Koen Pieter, Charlotte Kranendonk, Inge Groot en Jessie Maya rijden met een speciale Etos 'cadeaubus' door het land om mensen te verrassen met een cadeau en persoonlijk verhaal. De social-serie maakt onderdeel uit van Etos' feestdagencampagne en moet bijdragen aan de boodschap dat de feestdagen draaien om geven, oprechte aandacht en samenzijn. 

Etos werkt voor deze social-serie samen met het bureau GoSpooky. De creators gaan niet alleen op pad, maar reizen samen met Jeanet. Deze Etos-medewerker is door de socialmediastrategie van de drogistketen een bekend gezicht geworden.

Livestream met cadeaus

De toenemende populariteit van livestreamen op social en producten weggeven is ook terug te zien in deze Etos-campagne. Vandaag, 11 december, gaat Etos-gezicht Jeanet tussen 19:00 en 20:00 uur in livestreams op TikTok en Instagram in gesprek met kijkers over hun mooiste verhalen. Kijkers maken zo ook kans op een cadeau. Dat cadeau kunnen ze zelf in ontvangst nemen of geven aan een dierbare - helemaal passend in de Kerstgedachte.

Eva Verweij, client lead bij GoSpooky, legt uit: 'De kracht van de community staat centraal in deze social-first campagne. Door bijzondere verhalen en spontane momenten te delen, brengen we het kerstgevoel heel
dichtbij en verbinden we de Etos en haar community – precies waar social media voor bedoeld is'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in