Etos slaat de handen ineen met vier creators om een vierdelige videoserie te maken op Instagram en TikTok. Koen Pieter, Charlotte Kranendonk, Inge Groot en Jessie Maya rijden met een speciale Etos 'cadeaubus' door het land om mensen te verrassen met een cadeau en persoonlijk verhaal. De social-serie maakt onderdeel uit van Etos' feestdagencampagne en moet bijdragen aan de boodschap dat de feestdagen draaien om geven, oprechte aandacht en samenzijn.
Etos werkt voor deze social-serie samen met het bureau GoSpooky. De creators gaan niet alleen op pad, maar reizen samen met Jeanet. Deze Etos-medewerker is door de socialmediastrategie van de drogistketen een bekend gezicht geworden.
Livestream met cadeaus
De toenemende populariteit van livestreamen op social en producten weggeven is ook terug te zien in deze Etos-campagne. Vandaag, 11 december, gaat Etos-gezicht Jeanet tussen 19:00 en 20:00 uur in livestreams op TikTok en Instagram in gesprek met kijkers over hun mooiste verhalen. Kijkers maken zo ook kans op een cadeau. Dat cadeau kunnen ze zelf in ontvangst nemen of geven aan een dierbare - helemaal passend in de Kerstgedachte.
Eva Verweij, client lead bij GoSpooky, legt uit: 'De kracht van de community staat centraal in deze social-first campagne. Door bijzondere verhalen en spontane momenten te delen, brengen we het kerstgevoel heel
dichtbij en verbinden we de Etos en haar community – precies waar social media voor bedoeld is'.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu