WPP Media’s StudioM ontwikkelde een campagne waarin de Eurojackpot KNVB Beker centraal staat en waarmee de zoektocht begint naar 'Mr. Beker'. Deze campagne viert de unieke charme van de Eurojackpot KNVB Beker en positioneert Eurojackpot als de nieuwe naamgever van het toernooi.
In de campagne draait het om het vinden en vieren van de meest opvallende spelers van dit bekerseizoen.
'De KNVB Beker is stiekem veel leuker dan de competitie', zegt Daan Koops, creative director bij StudioM. 'Hier zie je jonge talenten doorbreken en vergeten helden nog één keer schitteren. Elke wedstrijd voelt als een finale, het is voetbal in zijn puurste vorm. Rauw, echt, vol passie en plezier. Deze spelers verdienen het om in de schijnwerpers te staan, op een manier die recht doet aan hun verhaal én aan wat de beker zo bijzonder maakt.'
Maxim Hartman
De campagne werd gerealiseerd in samenwerking met partners uit de voetbal- en mediawereld: Kamp Seedorf, BloodinBloodout, 433 en DPG Media Nederland. Gezicht van de campagne is Maxim Hartman. 'Zijn kenmerkende stijl en scherpe blik zijn essentieel om de ware aard van de 'Mr. Beker' te ontdekken en te presenteren aan een breed publiek.'
Hartman zet de spelers die dit seizoen het meest opvallen in die schijnwerpers. De revelatie, de nieuweling, de reuzendoder, ‘de keeper die net te vroeg juicht’. Kortom: wie geeft er kleur aan dit toernooi, net zoals vroegere KNVB Bekericonen als Parami, Van der Linden, Pieters en Sibon.
De zoektocht van Maxim Hartman en de verhalen van de 'Mr. Beker'-kandidaten zijn te volgen via
de kanalen van DPG Media Nederland en 433NL.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu