Overslaan en naar de inhoud gaan

Thuisbezorgd zet met social-first miniserie de toon voor zijn strategie in 2026

Vijfdelige miniserie is ontwikkeld door For You Agency en verschijnt op TikTok en Instagram.
thuisbezorgd
© Screenshot uit een video

Thuisbezorgd.nl speelde zich in oktober in de kijker met een campagne met Craig David in de hoofdrol. De lokale doorvertaling pakt anders uit. Hier richt het bedrijf zich duidelijk op een jongere doelgroep, zo getuige de keuze voor een vijfdelige miniserie die op Instagram en TikTok verschijnt. In de video's komen bekende creators aan bod. De campagne is ontwikkeld door For You Agency.

De social-first-serie speelt zich af in een Amsterdamse buurt en is gemaakt met de creators Thijmen Schoorl, Ezra, Davine Perik, Luuk van Leeuwen (Akaluuk) en Rosina Cehic (Appelkaas). Zij zijn met name 'hot' onder jongeren.

Strategie voor 2026

Valentine Snoeren, head of brand & campaigns bij Thuisbezorgd.nl: 'Deze miniserie is onze eerste stap richting de strategie voor 2026, waarin we nog sterker inzetten op social-first en cultural relevance. Daarbij spelen creators een centrale rol. In deze productie waren ze niet alleen het gezicht, maar ook mede-auteur van scripts en dialogen. Dankzij die aanpak komt hun stijl echt tot leven en ontstaat content die hun communities raakt én ons merk helpt opvallen wanneer iedereen om aandacht vecht'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in