Thuisbezorgd.nl speelde zich in oktober in de kijker met een campagne met Craig David in de hoofdrol. De lokale doorvertaling pakt anders uit. Hier richt het bedrijf zich duidelijk op een jongere doelgroep, zo getuige de keuze voor een vijfdelige miniserie die op Instagram en TikTok verschijnt. In de video's komen bekende creators aan bod. De campagne is ontwikkeld door For You Agency.
De social-first-serie speelt zich af in een Amsterdamse buurt en is gemaakt met de creators Thijmen Schoorl, Ezra, Davine Perik, Luuk van Leeuwen (Akaluuk) en Rosina Cehic (Appelkaas). Zij zijn met name 'hot' onder jongeren.
Strategie voor 2026
Valentine Snoeren, head of brand & campaigns bij Thuisbezorgd.nl: 'Deze miniserie is onze eerste stap richting de strategie voor 2026, waarin we nog sterker inzetten op social-first en cultural relevance. Daarbij spelen creators een centrale rol. In deze productie waren ze niet alleen het gezicht, maar ook mede-auteur van scripts en dialogen. Dankzij die aanpak komt hun stijl echt tot leven en ontstaat content die hun communities raakt én ons merk helpt opvallen wanneer iedereen om aandacht vecht'.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu