Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Is jouw Museumkaart al digitaal?’ Onze Kapel lanceert campagne en visuele opfrisbeurt voor Museumkaart

De campagne richt zich op het stimuleren van bestaande kaarthouders om over te stappen naar de digitale versie.
Museumjaarkaart
Museumjaarkaart

De Museumkaart is voortaan digitaal beschikbaar. Creative agency Onze Kapel heeft de lanceringscampagne ontwikkeld en de merkidentiteit van Museumkaart vernieuwd. Dit is de eerste samenwerking tussen Onze Kapel en Museumkaart. De campagne bestaat onder meer uit social video’s, communicatie-uitingen in alle musea en een samenwerking met creators.


Campagne ‘Is jouw Museumkaart al digitaal?’

De campagne richt zich op het stimuleren van bestaande kaarthouders om over te stappen naar de digitale versie. Met de digitale Museumkaart hebben gebruikers toegang tot meer dan 500 musea via een app op hun smartphone.

Martin de Rooij, hoofd marketing communicatie van Museumvereniging & Museumkaart, legt uit: 'Het doel is om Museumkaart, zowel de fysieke als de digitale versie, een moderne en herkenbare uitstraling te geven.' Een opvallend voorbeeld is een video waarin een oma niet mag wijzen in het museum. Pim Gerrits, creative director bij Onze Kapel, voegt hieraan toe: 'We willen niet alleen de frequente museumbezoekers aanspreken, maar ook nieuw publiek enthousiasmeren voor de vele musea in Nederland.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in