Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone pakt batterijstress aan met nieuwe Oh Yeah-campagne

Indie Amsterdam tekende voor concept en creatie.
vodafone
Vodafone switcht van 'Oh no' naar 'Oh yeah'.

Als vervolg op de nieuwe merkcampagne ‘Oh Yeah’ introduceert Vodafone nu een tweede campagne binnen hetzelfde platform, ditmaal rondom de nieuwe batterijgarantie.

De campagne is ontwikkeld door Indie Amsterdam, dat sinds juni het lead agency is voor Vodafone. De telecommer stapte destijds na zes jaar over van WPP.

Batterijgarantie

Met de actie biedt Vodafone klanten die na 8 september 2022 een telefoon direct bij de provider hebben gekocht tot drie jaar gratis batterijgarantie. Zakt de batterijcapaciteit binnen die periode onder de 80 procent, dan vervangt Vodafone de batterij kosteloos.

De campagne vertaalt deze propositie naar herkenbare situaties waarin een bijna lege batterij een 'oh no'-moment veroorzaakt - om vervolgens te eindigen in een opgelucht ‘Oh Yeah’.

Onderzoek

De batterijgarantie is gebaseerd op onderzoek naar klantbehoeften en onderstreept -aldus Vodafone- de bredere merkstrategie: concrete oplossingen bieden die het dagelijks leven makkelijker maken.

De 360°-campagne is zichtbaar op televisie, online video, social media en in winkels.

Credits:
Klant: VodafoneZiggo
Julian Hough, Joyce van den Bergh, Hestia Meijer, Soraya Cardoze
Bureau: Indie Amsterdam
Productiemaatschappij: Indie Amsterdam
Regisseur: Anne de Clercq
Fotograaf & regisseur socials: Cas Kerssens
DP: Stephan Polman
Edit: Editors Amsterdam
Edit socials: Yori van Gerven
Grading: Joppo @ De Grot
VFX/Online: The Compound
Sound Studio: Public Audio
Image retouch: DOG postproduction
Music: MassiveMusic
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in