Als vervolg op de nieuwe merkcampagne ‘Oh Yeah’ introduceert Vodafone nu een tweede campagne binnen hetzelfde platform, ditmaal rondom de nieuwe batterijgarantie.
De campagne is ontwikkeld door Indie Amsterdam, dat sinds juni het lead agency is voor Vodafone. De telecommer stapte destijds na zes jaar over van WPP.
Batterijgarantie
Met de actie biedt Vodafone klanten die na 8 september 2022 een telefoon direct bij de provider hebben gekocht tot drie jaar gratis batterijgarantie. Zakt de batterijcapaciteit binnen die periode onder de 80 procent, dan vervangt Vodafone de batterij kosteloos.
De campagne vertaalt deze propositie naar herkenbare situaties waarin een bijna lege batterij een 'oh no'-moment veroorzaakt - om vervolgens te eindigen in een opgelucht ‘Oh Yeah’.
Onderzoek
De batterijgarantie is gebaseerd op onderzoek naar klantbehoeften en onderstreept -aldus Vodafone- de bredere merkstrategie: concrete oplossingen bieden die het dagelijks leven makkelijker maken.
De 360°-campagne is zichtbaar op televisie, online video, social media en in winkels.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu