Overslaan en naar de inhoud gaan

Sven Huberts vertrekt na 16 jaar bij Dentsu

Zijn volgende stap moet 'later dit jaar' bekend worden.
sven huberts
De LinkedIn-post waarmee Sven Huberts het nieuws bekendmaakte.

Sven Huberts vertrekt bij Dentsu. Dat heeft hij donderdag bekendgemaakt via LinkedIn. In zijn post omschrijft hij zijn vertrek als 'een moment van grote dankbaarheid en ook een flinke dosis opwinding over de volgende stap', die hij later dit jaar bekendmaakt.

Eerst neemt hij enkele maanden vrij om op te laden en na te denken over hoe hij bij wil dragen aan de 'evolutie van een wereldwijd toonaangevend creatief bedrijf'.

Huberts blikt terug op een rijke carrière die begon bij Marvellous in Londen, waar hij ervaring opdeed in mobiele creatie. Vervolgens maakte hij de overstap naar Isobar, dat later opging in Dentsu.

Prijzen

Hij beklom snel de ladder: van managing director bij Isobar Nederland tot regionale rollen in Apac -waar hij de organisatie zag groeien van 800 naar 6.500 medewerkers- en later EMEA chief growth officer en global managing partner bij Dentsu en Dentsu Creative. Onder zijn leiding won Dentsu meerdere prijzen, waaronder meerdere keer het Campaign Digital & Innovation Agency of the Year-award.

Wie Huberts bij Dentsu moet opvolgen, is niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in