Sven Huberts vertrekt bij Dentsu. Dat heeft hij donderdag bekendgemaakt via LinkedIn. In zijn post omschrijft hij zijn vertrek als 'een moment van grote dankbaarheid en ook een flinke dosis opwinding over de volgende stap', die hij later dit jaar bekendmaakt.
Eerst neemt hij enkele maanden vrij om op te laden en na te denken over hoe hij bij wil dragen aan de 'evolutie van een wereldwijd toonaangevend creatief bedrijf'.
Huberts blikt terug op een rijke carrière die begon bij Marvellous in Londen, waar hij ervaring opdeed in mobiele creatie. Vervolgens maakte hij de overstap naar Isobar, dat later opging in Dentsu.
Prijzen
Hij beklom snel de ladder: van managing director bij Isobar Nederland tot regionale rollen in Apac -waar hij de organisatie zag groeien van 800 naar 6.500 medewerkers- en later EMEA chief growth officer en global managing partner bij Dentsu en Dentsu Creative. Onder zijn leiding won Dentsu meerdere prijzen, waaronder meerdere keer het Campaign Digital & Innovation Agency of the Year-award.
Wie Huberts bij Dentsu moet opvolgen, is niet bekend.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu