Ace doet nu ook social media voor Kruidvat
Ace gaat de social media doen voor drogisterijketen Kruidvat. Dat is de uitkomst van een pitchtraject, waar consultancybureau 3MO bij betrokken was. Kruidvat en Ace werken al langer samen rondom pr, wat niet verandert.
Lees verder in dit artikel.
Dark Horses breidt uit naar Nederland
Het sportmarketingbureau Dark Horses (Omnicom) breidt uit naar Nederland. Peter Lansaat (ex-Albert Heijn) en Guido Klomp (ex-Triple Double) gaan leiding geven aan het bureau. Dark Horses is in 2016 opgericht in Londen, werd in 2023 overgenomen door TBWA Worldwide en werkt internationaal voro merken als TikTok, Lay's en Adidas.
Lees verder in dit artikel.
Whizpr verwelkomt Reserve IT
PR-bureau Whizpr heeft er een technische klant bij. Reserve IT uit Emmen is een 'specialist op het gebied van mobile device management en mobile managed services' en wil met hulp van Whizpr bekender worden in Nederland. Het pr-bureau gaat onder andere helpen met contentcreatie, thought leadership en contact met (tech)media. De samenwerking is per 1 juli gestart.
'Wij waren op zoek naar een bureau dat onze ambitie en onze markt begrijpt en ons kan helpen onze zichtbaarheid te vergroten in de Nederlandse markt', zegt Edgar Beck, managing director bij Reverse IT. 'Whizpr heeft een sterk track record en netwerk in zowel de technologie- als de logistieke sector en we kijken uit naar een inspirerende samenwerking'.
'We zijn trots dat Reverse IT voor Whizpr heeft gekozen als pr-partner', zegt Winnie Silvertand, mede-eigenaar van Whizpr. 'Reverse IT is een mooi voorbeeld van een innovatief Nederlands technologiebedrijf met duidelijke ambities. Wij kijken ernaar uit om samen te werken aan hun zichtbaarheid en verdere groei binnen de markt'.
Team5pm aan de slag voor Spil
Het journalistieke jongerenplatform Spil kiest team5pm als social-bureau. Spil, net gestart om jongeren relevant nieuws voor te schotelen op hun favoriete platformen, is onderdeel van Mediahuis. Team5pm werkte voor de lancering al samen met Spil, onder andere aan een social-first-strategie. Die samenwerking blijft de rest van het jaar doorlopen met een focus op het creëren van platform-specifieke content en het bouwen van connecties met jongeren tussen de 15 en 25 jaar. Het bureau is ook betrokken bij zaken als strategie, concept-ontwikkeling, productie en advertising.
MediaMarkt Benelux kiest Serviceplan
MediaMarkt Benelux kiest na een pitch, begeleid door Jeroen van Eck, een nieuw creatief bureau. Serviceplan gaat er met het account vandoor. WPP-bureau VML verliest na circa tien jaar het account. VML deed mee aan de eerste ronde van de pitch, maar zag Joe Public, Serviceplan en Publicis Groupe in de laatste ronde tegen elkaar strijden.
Lees verder in dit artikel.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu