Overslaan en naar de inhoud gaan

Jorieke de Vries binnen twee jaar weg als CMO van Jumbo

De topvrouw, die eerder jarenlang bij Lidl werkte, zegt: 'Ineens besef je dat je wat anders wil'.
Jorieke de Vries
Jorieke de Vries

Jorieke de Vries legt per 1 augustus haar functie als CMO van Jumbo neer. De topvrouw, aangetreden in oktober 2023, vertrekt bij de discount-super. Wie haar opvolger wordt, is niet bekend. 

De Vries meldt haar aftreden in een LinkedIn-post, die ze begint met: 'Ineens besef je dat je wat anders wil. Het leven is kort en het werkende leven al helemaal. Ik was mijn inmiddels zestiende kerstcampagne voor een supermarkt aan het ontwikkelen en toen dacht ik: dit wordt wel heel bekend terrein'.

Bij Jumbo heeft ze twee kerstseizoenen meegedraaid, de andere veertien vervulde ze eerder bij concurrent Lidl. 

Wat De Vries gaat doen na haar vertrek bij Jumbo, is nog niet duidelijk. Zelf zegt ze dat het 'tijd is om mijn horizon te verbreden en verder te kijken'. Eerst wil ze meer tijd met haar kinderen doorbrengen, schrijft ze.

In de LinkedIn-post gaat de topvrouw in op haar relatief korte periode bij Jumbo, waarin onder meer een nieuw commercieel beleid geïntroduceerd werd. Ze gaat ook in op hoogtepunten van 2024, waaronder de introductie van het eigen merk Jumbo's, de EK-voetbalcampagne en het in de wacht slepen van meerdere Gouden Loeki-nominaties met de Jumbo-reclamefamilie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in