Jorieke de Vries legt per 1 augustus haar functie als CMO van Jumbo neer. De topvrouw, aangetreden in oktober 2023, vertrekt bij de discount-super. Wie haar opvolger wordt, is niet bekend.
De Vries meldt haar aftreden in een LinkedIn-post, die ze begint met: 'Ineens besef je dat je wat anders wil. Het leven is kort en het werkende leven al helemaal. Ik was mijn inmiddels zestiende kerstcampagne voor een supermarkt aan het ontwikkelen en toen dacht ik: dit wordt wel heel bekend terrein'.
Bij Jumbo heeft ze twee kerstseizoenen meegedraaid, de andere veertien vervulde ze eerder bij concurrent Lidl.
Wat De Vries gaat doen na haar vertrek bij Jumbo, is nog niet duidelijk. Zelf zegt ze dat het 'tijd is om mijn horizon te verbreden en verder te kijken'. Eerst wil ze meer tijd met haar kinderen doorbrengen, schrijft ze.
In de LinkedIn-post gaat de topvrouw in op haar relatief korte periode bij Jumbo, waarin onder meer een nieuw commercieel beleid geïntroduceerd werd. Ze gaat ook in op hoogtepunten van 2024, waaronder de introductie van het eigen merk Jumbo's, de EK-voetbalcampagne en het in de wacht slepen van meerdere Gouden Loeki-nominaties met de Jumbo-reclamefamilie.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu