Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe meet je de impact van events en sponsoring?

BvA, IDEA en Adformatie organiseren interactieve middagsessie
Swantje Brennecke
Swantje Brennecke

Op dinsdag 27 mei organiseren bvA (Bond van Adverteerders) en branchevereniging IDEA een gezamenlijke middagsessie over het meetbaar maken van impact van events en sponsoring. De sessie vindt plaats in het Bisonspoor Business Center in Maarssen en wordt mede mogelijk gemaakt door Adformatie als mediapartner.

Al jarenlang worden events en sponsoring ingezet als krachtige communicatiemiddelen. Maar de vraag blijft: hoe maak je die impact concreet en vergelijkbaar met andere marketingkanalen? Tijdens dit event buigen vakgenoten en experts zich over vragen als: hoe meet je incrementele impact? Wat zijn de meest relevante KPI’s? En: hoe leg je de resultaten naast die van andere kanalen?

Sprekers Swantje Brennecke en Marcel Surendonk delen hun visie en praktijkervaringen, waarna deelnemers in kleinere rondetafelgroepen uiteen gaan voor verdiepende discussies. Hierbij wordt specifiek ingezoomd op drie domeinen: B2C, B2B en B2E. De sessies staan onder leiding van Adformatie.

Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar. Aanmelden kan via deze link.

Praktische informatie

Datum: dinsdag 27 mei 2027

Tijd: 14:00 – 18:00 uur

Locatie: IDEA-kantoor, Bisonspoor Business Center, Maarssen

Deze sessie biedt een unieke gelegenheid om als professional bij te dragen aan de ontwikkeling van betere meetmethodes voor live communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in