Overslaan en naar de inhoud gaan

Arjan Pomper alweer weg als directeur bij NMO

Arjan Pomper begon in februari als directeur bij het Nationaal Media Onderzoek, maar gaat nu in op een 'unieke positie' buiten NMO.
Arjan Pomper
Arjan Pomper
Arjan Pomper
Arjan Pomper

Algemeen directeur Arjan Pomper vertrekt per 1 juli weer bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Pomper werd in november aangekondigd als nieuwe directeur van de Stichting Nationaal Media Onderzoek als opvolger van Ton Schoonderbeek en begon in februari. Schoonderbeek verliet NMO eind februari, waarna Pomper in maart het stokje definitief overnam.

Pomper over zijn vertrek: 'Het is met spijt dat ik NMO ga verlaten. Kort na mijn start ben ik echter benaderd voor een unieke positie buiten NMO en die kans wil ik graag benutten.' 

Hij kan op dit moment nog niet ingaan op details van zijn toekomstige positie.  

Pomper trof naar eigen zeggen 'een zeer professionele organisatie aan.' Het bestuur zegt hem erkentelijk te zijn voor zijn bijdrage. 'Op vlak van bedrijfsvoering en samenwerking met nieuwe partijen zijn met zijn inbreng waardevolle stappen gezet.' 

Het is nog onbekend hoe NMO het vertrek van Pomper gaat invullen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in