
Radiostation Joe verbindt zich voor minimaal een seizoen verbindt aan Feyenoord als official music partner én mouwsponsor. Gedurende het seizoen 2025-2026 is het logo van de zender van DPG Media op de mouw van de Feyenoord-shirts te zien.
Samen met Feyenoord gaat Joe invulling geven aan muzikale initiatieven rondom wedstrijden, gericht op 'het verrijken van de fanbeleving' in en buiten het stadion.
Vacatures
Senior PR & Account lead
HAGENSSenior Contentspecialist
dpg mediaAccountmanager (digital) Intermediairs bij Ster
SterEerder ging Joe al eenzelfde samenwerking aan met PSV.
Marketing director Mark de Deugd van Joe: 'Het zijn twee clubs met een enorme achterban en een rijke historie. We kijken ernaar uit om samen met beide clubs momenten te creëren die blijven hangen, met muziek als verbindende kracht.'
Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord: 'Voetbal en muziek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Daarom geloven wij in een krachtige samenwerking met Joe, waarbij we onze supporters kunnen verrassen met creatieve en energieke activaties.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee