Overslaan en naar de inhoud gaan

No Waste Army zet reddingsactie voor boer op en die groeit online als kool

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
kolen

Wat doe je als je de eigenaar bent van een boerenbedrijf, een fenomenale oogst achter de rug hebt en niet weet wat je met meer dan 100.000 kilo rode kool aan moet? Niet bij de pakken neerzitten, in ieder geval. No Waste Army besluit boer Johan – die in precies deze situatie zit – te helpen door een reddingsactie op te zetten. Nederlanders denken mee en nemen massaal wat hooi op hun vork.

Sprong jouw merk er het afgelopen jaar uit op social media met inhakers of andere content? Zend dan tot en met 2 december je beste werk in voor The Best Social Awards!

Een immense hoeveelheid rode kool dreigt verloren te gaan, maar dat laat No Waste Army niet zomaar gebeuren.

no waste army

Waar al die kilo's kool naartoe gaan, mogen de volgers van No Waste Army deels bepalen.

kool

Nederlanders nemen geen blad voor de mond en denken massaal mee.

kesbeke
voedsel

Eén ding is zeker: No Waste Army is geen groentje. De reddingsactie wordt namelijk binnen no time gestart.

Blijkbaar zitten mensen op hete kolen, want boer Johan wordt snel uit de brand geholpen.

no waste army

De verdere plannen van No Waste Army krijgen zéker geen zure blikken.

kesbeke

Zo zie je maar: op je volgers kun je (land)bouwen.

donatie

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in