In september verschenen video's van tuincentrum Van der Spek op zo ongeveer iedere tijdlijn. Hierin moedigde de fanatieke medewerker Arie klanten keihard aan terwijl ze één minuut gratis mochten winkelen. Een paar maanden later besluit Intertoys de kat niet langer uit de boom te kijken en Arie uit te nodigen om zélf gratis te komen shoppen. Er zit wel een addertje onder het gras: hij mag alleen op afstand instructies geven...
Sprong jouw merk er het afgelopen jaar uit op social media met inhakers of andere content? Zend dan tot en met 2 december je beste werk in voor The Best Social Awards!
Dat Arie van tuincentrum Van der Spek niet bepaald een muurbloempje is, valt mensen online direct op.
Intertoys draait de rollen om en laat Arie tot bloei komen in de speelgoedwinkel.
Aan de reacties te zien, is dit een heel goed plan(t) geweest.
Arie heeft flink z'n best gedaan.
Gratis winkelen op afstand is geen kinderspel.
Hopelijk heeft tuincentrum Van der Spek binnen nu en een week geen één-minuut-gratis-winkelen-video's op de planning staan, want Arie kan ze niet presenteren.
JA HOOR, KOM OP, GOED GEDAAN INTERTOYS.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu