Overslaan en naar de inhoud gaan

Intertoys laat bekende fanatieke tuincentrummedewerker één minuut gratis winkelen

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
intertoys header

In september verschenen video's van tuincentrum Van der Spek op zo ongeveer iedere tijdlijn. Hierin moedigde de fanatieke medewerker Arie klanten keihard aan terwijl ze één minuut gratis mochten winkelen. Een paar maanden later besluit Intertoys de kat niet langer uit de boom te kijken en Arie uit te nodigen om zélf gratis te komen shoppen. Er zit wel een addertje onder het gras: hij mag alleen op afstand instructies geven...

Sprong jouw merk er het afgelopen jaar uit op social media met inhakers of andere content? Zend dan tot en met 2 december je beste werk in voor The Best Social Awards!

Dat Arie van tuincentrum Van der Spek niet bepaald een muurbloempje is, valt mensen online direct op.

Intertoys draait de rollen om en laat Arie tot bloei komen in de speelgoedwinkel.

Aan de reacties te zien, is dit een heel goed plan(t) geweest.

marketingteam

Arie heeft flink z'n best gedaan.

bedrag

Gratis winkelen op afstand is geen kinderspel.

intertoys

Hopelijk heeft tuincentrum Van der Spek binnen nu en een week geen één-minuut-gratis-winkelen-video's op de planning staan, want Arie kan ze niet presenteren.

schor

JA HOOR, KOM OP, GOED GEDAAN INTERTOYS.

arie

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in