Renée van den Oetelaar (29) verruilt TBWA\Neboko voor Snap, het bedrijf achter Snapchat. Dat maakte ze dinsdag via LinkedIn bekend. De overstap is opvallend omdat zij nog geen jaar geleden werd aangesteld als nieuwe head of social van TBWA\Feed, de social-unit van TBWA\Neboko. Ze stapte destijds over van Boomerang Agency, waar ze leiding gaf aan Boomerang FT, het Gen Z-label van het reclamebureau. Daar werkte ze 4,5 jaar.
Bij Snap gaat Van den Oetelaar aan de slag als senior client partner. Ze licht desgevraagd toe dat ze door Snap is benaderd voor deze 'droombaan'. 'Ja, het was altijd al mijn droom om voor Snap te werken. Ik hou van het platform en loop ook al jaren in merch van Snap. De keuze was dus snel gemaakt. Overigens heb ik een prachtige tijd gehad bij TBWA, dus daar heeft het geenszins aan gelegen.'
Bij Snap gaat Van den Oetelaar merken helpen 'hun weg te vinden binnen de app'. Snap breidt zijn advertentiemogelijkheden gestaag uit, meldde Adformatie eind augustus. Wie Van den Oetelaar opvolgt bij TBWA\Feed is nog niet bekend.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu