Dept breidt verder uit en versterkt het creatieve team in Nederland met de komst van het creatieve duo Rens Quirijnen en Helen Fernando. Beiden treden toe als Associate Creative Directors en brengen samen meer dan tien jaar ervaring mee in het ontwikkelen van prijswinnende campagnes voor merken als Ford, Volvo en Philips.
Quirijnen en Fernando maken de overstap na bijna vijf jaar bij TBWA\Neboko, waar zij werkten aan campagnes voor onder andere Albert Heijn, McDonald’s en NS. Eerder waren zij actief bij bureaus als Ogilvy, FHV/BBDO, Grey en Het PR Bureau. Hun werk werd bekroond met meer dan dertig nationale en internationale prijzen, waaronder vijf Cannes Lions. Waar zij hun loopbaan begonnen met opvallende PR-stunts en activaties, richten zij zich inmiddels op geïntegreerde 360°-campagnes en tv-commercials met zowel culturele als zakelijke impact.
Ramin Bahari, Creative Director bij Dept Nederland: ´Rens en Helen zijn het type creatieven dat scherpe inzichten weet te vertalen naar grote ideeën die cultuur kunnen raken. Het werk dat zij hebben gemaakt spreekt voor zich, maar vooral hun nieuwsgierigheid en positieve houding sluiten naadloos aan bij de mentaliteit van Dept. Ik kijk ernaar uit om samen met hen werk te maken dat ertoe doet.”
Creatief duo Rens Quirijnen en Helen Fernando stapt over van TBWA naar Dept
Het bureau breidt verder uit en versterkt het creatieve team in Nederland met de komst van het duo Rens Quirijnen en Helen Fernando.
Rens Quirijnen en Helen Fernando

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu