Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief duo Rens Quirijnen en Helen Fernando stapt over van TBWA naar Dept

Het bureau breidt verder uit en versterkt het creatieve team in Nederland met de komst van het duo Rens Quirijnen en Helen Fernando.
Rens Quirijnen en Helen Fernando
Rens Quirijnen en Helen Fernando

Dept breidt verder uit en versterkt het creatieve team in Nederland met de komst van het creatieve duo Rens Quirijnen en Helen Fernando. Beiden treden toe als Associate Creative Directors en brengen samen meer dan tien jaar ervaring mee in het ontwikkelen van prijswinnende campagnes voor merken als Ford, Volvo en Philips.
 
Quirijnen en Fernando maken de overstap na bijna vijf jaar bij TBWA\Neboko, waar zij werkten aan campagnes voor onder andere Albert Heijn, McDonald’s en NS. Eerder waren zij actief bij bureaus als Ogilvy, FHV/BBDO, Grey en Het PR Bureau. Hun werk werd bekroond met meer dan dertig nationale en internationale prijzen, waaronder vijf Cannes Lions. Waar zij hun loopbaan begonnen met opvallende PR-stunts en activaties, richten zij zich inmiddels op geïntegreerde 360°-campagnes en tv-commercials met zowel culturele als zakelijke impact.

Ramin Bahari, Creative Director bij Dept Nederland: ´Rens en Helen zijn het type creatieven dat scherpe inzichten weet te vertalen naar grote ideeën die cultuur kunnen raken. Het werk dat zij hebben gemaakt spreekt voor zich, maar vooral hun nieuwsgierigheid en positieve houding sluiten naadloos aan bij de mentaliteit van Dept. Ik kijk ernaar uit om samen met hen werk te maken dat ertoe doet.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in