Filmproductiehuis 10/10 breidt zijn roster uit met twee regisseurs. Timo Ottevanger en Joren Molter laten zich voor commercieel werk in Nederland en België nu exclusief vertegenwoordigen door 10/10. Ottevanger speelde zich in de kijker met een brand film van Air France-KLM, die meerdere internationale prijzen won. Molter regisseerde Zomervacht, de slotfilm van het Nederlands Filmfestival 2023. Deze film sleepte vier Gouden Kalf-nominaties in de wacht.
De twee versterken het zeskoppige regisseurroster van 10/10, het productiehuis van media-ondernemer Deniz Alkaç. 10/10 vertegenwoordigt het duo nu in Nederland en België voor commerciële klussen, onder andere richting adverteerders en bureaus. Zo werkten Ottevanger en 10/10 de afgelopen periode samen aan een nieuwe film voor Slachtofferhulp Nederland.
Molter maakt ook autonoom werk, zoals de film Nuclear Boy die volgend jaar uitkomt. Eerder werkte hij als commercial regisseur voor onder meer Pink Ribbon, ING, Philips en het Ministerie van Defensie.
10/10 maakte de afgelopen periode commercials en merkfilms voor onder meer MediaMarkt, het Ministerie van Defensie en Sail. Ook tekende het productiehuis voor de videoclip van Claude's Eurovision-inzending.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu