Overslaan en naar de inhoud gaan

Productiehuis 10/10 verwelkomt Timo Ottevanger en Joren Molter

10/10 vertegenwoordigt beide regisseurs nu exclusief voor commercieel werk in Nederland en België.
10 10 breidt roster uit
Joren (l) en Timo
© Aangeleverd

Filmproductiehuis 10/10 breidt zijn roster uit met twee regisseurs. Timo Ottevanger en Joren Molter laten zich voor commercieel werk in Nederland en België nu exclusief vertegenwoordigen door 10/10. Ottevanger speelde zich in de kijker met een brand film van Air France-KLM, die meerdere internationale prijzen won. Molter regisseerde Zomervacht, de slotfilm van het Nederlands Filmfestival 2023. Deze film sleepte vier Gouden Kalf-nominaties in de wacht.

De twee versterken het zeskoppige regisseurroster van 10/10, het productiehuis van media-ondernemer Deniz Alkaç. 10/10 vertegenwoordigt het duo nu in Nederland en België voor commerciële klussen, onder andere richting adverteerders en bureaus. Zo werkten Ottevanger en 10/10 de afgelopen periode samen aan een nieuwe film voor Slachtofferhulp Nederland.

Molter maakt ook autonoom werk, zoals de film Nuclear Boy die volgend jaar uitkomt. Eerder werkte hij als commercial regisseur voor onder meer Pink Ribbon, ING, Philips en het Ministerie van Defensie.

10/10 maakte de afgelopen periode commercials en merkfilms voor onder meer MediaMarkt, het Ministerie van Defensie en Sail. Ook tekende het productiehuis voor de videoclip van Claude's Eurovision-inzending.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in