Bauer Media Outdoor (BMO) neemt netwerkpartner 2C over. Daarmee krijgt het out-of-homebedrijf het directe beheer over contracten met ruim zestig gemeenten. Deze investering biedt onder meer ruimte voor verdere digitale ontwikkeling binnen deze contracten.
Focus op digitale groei
Het netwerk bestaat uit ruim twintigduizend analoge vakken en achtduizend digitale schermen. Hoewel het ongewijzigd blijft, betekent de overname dat een belangrijk deel van het netwerk nu volledig in handen is van Bauer Media Outdoor. Dit onderstreept de langetermijnvisie om te blijven investeren in kwaliteit en continuïteit, met een duidelijke focus op digitale groei.
Raymond van Kasterop, managing director Bauer Media Outdoor Nederland: 'Deze overname betekent dat een belangrijk deel van ons netwerk ook in de toekomst bij ons blijft. Hoewel er voor onze adverteerders op dit moment niets verandert, biedt deze investering wel nieuwe kansen voor de toekomst.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu