Overslaan en naar de inhoud gaan

On Your Marks brengt AI naar sportmarketing, Ziggo Sport bij de eerste klanten

Platform van AI-apps moet sportmarketeers helpen om slimmer, effectiever en creatiever te activeren.
on your marks
© Aangeleverd

Sportmarketingbureau On Your Marks lanceert Paddock, een platform van AI-apps bedoeld om het vak te verbeteren. De eerste app heet Fantiment en focust zich op gedegen research doen, volgens On Your Marks vaak een 'onderbelicht pijnpunt'. Ziggo Sport, Team Visma | Lease a Bike en Mizuno zijn de eerste klanten van de bèta-app. 

De tweede app is Chant, een 'veilige omgeving waarin de beste en laatste AI-modellen worden gecentraliseerd voor tekst, foto en videogeneratie'. In de komende maanden volgen er meer (AI)apps, waaronder Sponsodex. Deze tool kan sponsordeals doorgronden om 'het maximale uit afspraken met rechtenhouders te halen', klinkt het. 

Het gemeenschappelijke doel van de AI-apps binnen Paddock is sportmarketeers helpen om slimmer, effectiever en creatiever te activeren. On Your Marks, gevestigd in Eindhoven, verwacht zelf dat de combinatie van eigen expertise en het gebruik van AI gaat leiden tot succesvollere activaties en campagnes.

Niet zomaar een aanvulling 

'Met Paddock zetten we een eerste, grote stap in de toekomst van ons bureau', zegt Lennart Boven, managing partner bij On Your Marks. 'AI is niet zomaar een aanvulling, het wordt de basis onder alles wat we doen. Het traditionele bureaumodel gaat veranderen, we worden de regisseurs van alle beschikbare tooling en modellen. Met Paddock creëren we een omgeving waarmee we wendbaar zijn om op het juiste moment op die veranderingen in te spelen'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in