Muziektechnologiebedrijf Songtradr brengt 7digital, Big Sync Music, Musicube en Resonance Sonic Branding samen onder het merk MassiveMusic. Zo moet onder de vlag van MassiveMusic één geïntegreerd aanbod van muziekoplossingen op schaal ontstaan.
Eén oplossing voor merken en bureaus
Door de wereldwijde distributie van 7digital te combineren met de advertising- en licensingexpertise van Big Sync Music, de AI-gedreven inzichten van Musicube, de strategische aanpak van Resonance Sonic Branding en de creatieve reputatie van MassiveMusic, brengt Songtradr de inzet van muziek voor merken en bedrijven samen in een geïntegreerde aanpak.
MassiveMusic biedt in deze constellatie geïntegreerde muziekrechten, creatie (strategische audio-oplossingen voor grote internationale merken), tools zoals SoundCheck en MusicIQ die inzicht bieden in data en rendement en internationaal bereik.
'Nieuw tijdperk voor B2B-muziek'
'De samenvoeging onder het merk MassiveMusic is een belangrijke stap in het vereenvoudigen van de complexe muziekindustrie voor onze klanten', zegt Moos Lamerus, general manager creative solutions bij MassiveMusic. 'Samen leveren we schaalbare, technologiegedreven en creatieve oplossingen in geluid die zorgen voor diepere emotionele connectie, sterkere merkperceptie en meetbare impact - op elk touchpoint.'
MassiveMusic Nederland
Voor het team van MassiveMusic in Amsterdam verandert er in de dagelijkse praktijk weinig en heeft de rebranding geen gevolgen voor personeel of lokale aanwezigheid. Het bedrijf blijft actief 'met hetzelfde team, vanuit dezelfde locatie, met dezelfde diensten en kwaliteit'.
'Deze rebranding draait vooral om duidelijkheid en versterking van onze wereldwijde positionering: of klanten nu op zoek zijn naar sonic branding, muzieklicenties, technologische oplossingen, merkstrategie of muziek compliance, ze vinden dat nu in één helder geïntegreerd aanbod onder de naam MassiveMusic.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu