Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes wint 'Small Agency of the Year' bij Ad Age: 'Aanmoediging voor brutale reclame'

Het van oorsprong Nederlandse bureau staat op het punt om uit te breiden in zowel Los Angeles als Amsterdam.
adage
Rogier Vijverberg deelde bovenstaande image via LinkedIn.

Het van oorsprong Nederlandse bureau SuperHeroes is door het gerenommeerde vakblad Ad Age uitgeroepen tot Small Agency of the Year 2025. Het bureau, met vestigingen in Amsterdam en Brooklyn, ontvangt de prijs als erkenning voor zijn uitgesproken creatieve koers en internationale groeiambitie.

SuperHeroes werd in 2009 opgericht door onder meer Rogier Vijverberg, die vlak voor de pandemie naar New York verhuisde om daar een nieuw bureau vanuit de grond op te bouwen. 'We moesten onszelf opnieuw uitvinden toen plannen wegvielen, maar zijn altijd trouw gebleven aan onze intuïtie,' zegt hij op LinkedIn. 'Deze prijs voelt als een bevestiging van onze missie: de wereld redden van saaie reclame.'

Geen marketingtaal

Het bureau profileert zich als post-advertising agency en werkt voor klanten als Lenovo, LG en G-Star. 'Een van onze klanten noemt het unadvertising: campagnes die niet aanvoelen als reclame. Mensen willen echtheid, entertainment, geen marketingtaal maar engagement met ritme. Als merken dat leveren, gaan consumenten vanzelf meebewegen.'

De Ad Age-erkenning komt op een kantelpunt: SuperHeroes opent binnenkort een kantoor in Los Angeles en breidt het team verder uit in zowel de VS als Nederland.

'Dit is meer dan een trofee,' aldus Vijverberg. 'Het is een aanmoediging om nog brutaler werk te maken.'

Meer over de prijs is te lezen bij Ad Age.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in