
De winnaars van de SAN Accent 2024 zijn donderdagavond in Studio 21 te Hilversum bekendgemaakt. Naast de lijst met 44 Accenten uit twaalf categorieën werden ook de ABC Accenten en de New Kid on the Block onthuld. Zo'n 800 vakgenoten waren aanwezig op de feestelijke uitreikingsavond.
ABC Accenten
Adverteerder van het Jaar: KPN
Bureau van het Jaar: TBWA\Neboko
Consistent Accent: Kruidvat
New Kids on the Block Accent: Closed on Monday
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersMarketing Manager
FloramediaCorporate woordvoerder
TU Delft
Bij de adverteerders is KPN de grote winnaar met vier Accenten voor drie verschillende campagnes. Daarnaast zijn Albert Heijn, Axe, Bavaria, Bridgefund, Hak, Hema, Kruidvat, Toyota, Wolfbrothers en Zilveren Kruis ieder bekroond met twee Accenten.
Bij de bureaus zijn DDB Amsterdam, Dentsu Creative, TBWA\Neboko en Fitzroy meermaals bekroond met ieder vier Accenten. Ceci n'est pas un bureau, Fama Volat, Havas Lemz, Indie Amsterdam, Joe Public, Monks, N=5, Natwerk en Storyboard gingen ieder met twee Accenten naar huis.
Alle winnaars per categorie zijn te bekijken op sanaccent.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee