Overslaan en naar de inhoud gaan

SAN Accent: KPN, TBWA\Neboko en Kruidvat grote winnaars

Zij winnen respectievelijk de ABC Accenten. Closed on Monday is bekroond tot New Kid on the Block.
san
Het marketingteam van KPN, de verantwoordelijke bureaus, Eva Jinek en SAN-juryvoorzitter Jan Driessen vieren een feestje.
san
Het marketingteam van KPN, de verantwoordelijke bureaus, Eva Jinek en SAN-juryvoorzitter Jan Driessen vieren een feestje.

ABC Accenten

Adverteerder van het Jaar: KPN
Bureau van het Jaar: TBWA\Neboko
Consistent Accent: Kruidvat
New Kids on the Block Accent: Closed on Monday

Bij de adverteerders is KPN de grote winnaar met vier Accenten voor drie verschillende campagnes. Daarnaast zijn Albert Heijn, Axe, Bavaria, Bridgefund, Hak, Hema, Kruidvat, Toyota, Wolfbrothers en Zilveren Kruis ieder bekroond met twee Accenten.

Bij de bureaus zijn DDB Amsterdam, Dentsu Creative, TBWA\Neboko en Fitzroy meermaals bekroond met ieder vier Accenten. Ceci n'est pas un bureau, Fama Volat, Havas Lemz, Indie Amsterdam, Joe Public, Monks, N=5, Natwerk en Storyboard gingen ieder met twee Accenten naar huis.

Alle winnaars per categorie zijn te bekijken op sanaccent.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in