Overslaan en naar de inhoud gaan

Jasper Admiraal vertrekt na zes jaar bij Kumpany

Dit is het juiste moment om de 'vleugels uit te slaan', aldus de managing partner.
jasper
Jasper Admiraal wordt door zijn team op handen gedragen.

Jasper Admiraal vertrekt aan het eind van dit jaar bij Kumpany, zo meldt hij op LinkedIn. Admiraal werkte zes jaar bij het experience-marketingbureau, waarvan de laatste jaren als managing partner. Hij omschrijft zijn vertrek als een 'lastig besluit', maar spreekt van het juiste moment om zijn 'vleugels uit te slaan' en aan iets nieuws te bouwen.

Tijdens zijn periode bij Kumpany speelde Admiraal een centrale rol in de ontwikkeling van het bureau. Hij verwijst onder meer naar de heropbouw na corona, de verbreding van de propositie, de introductie van een effectiviteitstool en de transformatie naar een 'full-service experience-marketingbureau'. Ook noemt hij de samenwerking binnen het GoodFellows NL-netwerk en de vele merkactivaties die het bureau de afgelopen jaren realiseerde.

Lekker stijl

Admiraal benadrukt dat zijn ondernemersleercurve 'lekker stijl' was en bedankt in het bijzonder Jan Paul de Wildt, directeur van Kumpany. Ook spreekt hij waardering uit voor collega’s en partners die volgens hem hebben bijgedragen aan de groei en cultuur van het bureau.

Wat hij precies gaat doen na zijn vertrek is nog niet bekend. Admiraal zegt eerst tijd te nemen om afstand te nemen, onder meer via een stilte-retraite en een soloreis door Nieuw-Zeeland. 'De eerste ideeën beginnen al te borrelen',  schrijft hij. 'Ik heb er alle vertrouwen in dat ik daarna scherp heb waar ik mijn energie naartoe wil brengen.'

Wanneer Kumpany een opvolger presenteert, is nog niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in