Premium

‘Digital events moeten meer zijn dan een real life kopie'

Alex Fittipaldi, creative director MediaMonks vertelt over het nieuwe normaal in São Paulo, Brazilië.

Alex Fittipaldi - Media Monks Brazilië
Celina Filgueiras

Alex Fittipaldi, partner en creative director bij MediaMonks in São Paulo brengt verslag over het ‘nieuwe normaal’ in Brazilië. Het Zuid-Amerikaanse land is hard geraakt door de pandemie (meer dan 55.000 sterfgevallen) en het aantal sterfgevallen neemt nog steeds toe. Al is de trend wel dalend. Fittipaldi vertelt over creativiteit, platformen en de vervlechting van real life met digital. Wat moet er nu gedaan worden om klanten/gebruikers online een optimale en interactieve customer journey te bieden? Het moet in ieder geval verder gaan dan enkel het nabootsen van real life.

Bekijk het verslag van Fittipaldi,  vanuit São Paulo:

Advertentie
advertisement
Alex Fittipaldi (partner & creatief directeur MediaMonks)vanuit São Paulo - Connects International

Alle afleveringen van Adformatie Connects International

Bekijk ook: aflevering 1 met Olivier Koelemij, MediaMonks. Hij doet verslag vanuit Los Angeles.

Bekijk ook: aflevering 2 met Annelies Valk, Vodafone. Zij doet verslag vanuit Londen.

Bekijk ook: aflevering 3 met Stacey Rookhuizen, Bombilate. Zij doet verslag vanuit New York.

Bekijk ook: aflevering 4  met Angela van der Kooye, CCPR. Zij doet verslag vanuit Paramaribo.

Bekijk ook: aflevering 5 met Dennis Potgraven, Havas. Hij doet verslag vanuit Shanghai.

Bekijk ook: aflevering 6 met Peren Ozturan, Özyeğin University. Zij doet verslag vanuit Istanboel

Bekijk ook: aflevering 7 met Cees Honig, co-ceo muziekvideoplatform XITE. Hij doet verslag vanuit Brookyn, NY.

Bekijk ook: aflevering 8 met Arne Mosselman, director of creative strategy bij Hill+Knowlton Strategies. Hij doet verslag vanuit Dubai.

Bekijk ook: aflevering 9 met Neil Webers, Executive VP Americas bij EFESO en auteur van het management boek ‘Performance Behaviour’. Hij doet verslag vanuit Philadelphia.

Bekijk ook: aflevering 10 met Stefanie Schachtschabel, managing partner bij Globally en voorzitter van de Nederlandse Business Council in de Verenigde Arabische Emiraten. Zij doet verslag vanuit Dubai.

Bekijk ook: aflevering 11 met Rogier Vijverberg, creative director bij Superheroes, Hij reageert vanuit Manhattan op de vraag hoe bureaus moeten overleven tijdens de crisis.

Bekijk ook: aflevering 12 met Igo Geurtjens, managing director bij Diva World Wide, Hij brengt verslag vanuit Dhaka (Bangladesh) en vertelt hoe lastig het is om in deze tijden nieuwe zakelijke relaties te ontwikkelen.

Lees ook: Hans Brouwer (Massive Music): 'Budgetten dwingen je tot creativiteit'

premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Advertentie