Bibianne Roetert heeft haar functie als head of marketing bij Tony's Chocolonely beëindigd. Dat heeft ze bekendgemaakt op LinkedIn. Roetert, die vier jaar geleden bij het chocolademerk in dienst trad, speelde een belangrijke rol in de groei van het merk en de promotie van een eerlijkere cacao-industrie.
Roetert: 'Vier jaar geleden begon ik bij Tony's Chocolonely om een impactmerk groter te maken. Vandaag bereikt het verhaal over de ongelijk verdeelde cacao-industrie meer mensen dan ooit, en al die mensen zetten maar wat graag hun tanden in die onweerstaanbare ongelijk verdeelde reep. Een mooi moment voor mij om door te gaan naar de volgende uitdaging!'
Unox
Wat die uitdaging behelst, wordt duidelijk na vragen van Adformatie. Roetert gaat aan de slag als head of marketing bij Unox. Het foodmerk was tot eind vorig jaar onderdeel van moederbedrijf Unilever, waar Roetert in het verleden jarenlang als marketeer voor werkte. Van 2012 tot 2014 was ze brand manager van Unox Knaks & Classics. Tegenwoordig valt Unox onder de vlag van de Zwanenberg Food Group.
Line Dillon gaat nu de rol van Roetert bij Tony's Chocolonely vervullen. Zij was al head of marketing van het chocolademerk voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland, en wordt dat nu ook voor de Benelux.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu