Overslaan en naar de inhoud gaan

Bibianne Roetert verruilt Tony's Chocolonely voor Unox

Ze wordt er head of marketing. Roetert keert terug op het oude nest; ruim tien jaar geleden werkte ze ook al bij het worst- en soepmerk.
Bibianne Roetert
Bibianne Roetert werkte vier jaar voor het chocolademerk.

Bibianne Roetert heeft haar functie als head of marketing bij Tony's Chocolonely beëindigd. Dat heeft ze bekendgemaakt op LinkedIn. Roetert, die vier jaar geleden bij het chocolademerk in dienst trad, speelde een belangrijke rol in de groei van het merk en de promotie van een eerlijkere cacao-industrie.

Roetert: 'Vier jaar geleden begon ik bij Tony's Chocolonely om een impactmerk groter te maken. Vandaag bereikt het verhaal over de ongelijk verdeelde cacao-industrie meer mensen dan ooit, en al die mensen zetten maar wat graag hun tanden in die onweerstaanbare ongelijk verdeelde reep. Een mooi moment voor mij om door te gaan naar de volgende uitdaging!'

Unox

Wat die uitdaging behelst, wordt duidelijk na vragen van Adformatie. Roetert gaat aan de slag als head of marketing bij Unox. Het foodmerk was tot eind vorig jaar onderdeel van moederbedrijf Unilever, waar Roetert in het verleden jarenlang als marketeer voor werkte. Van 2012 tot 2014 was ze brand manager van Unox Knaks & Classics. Tegenwoordig valt Unox onder de vlag van de Zwanenberg Food Group.

Line Dillon gaat nu de rol van Roetert bij Tony's Chocolonely vervullen. Zij was al head of marketing van het chocolademerk voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland, en wordt dat nu ook voor de Benelux.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in