Overslaan en naar de inhoud gaan

Jorieke de Vries (ex-Jumbo) nieuwe CMO bij TFH Holland Group

'Van iets kleins iets groots maken, veel zin in!', aldus De Vries. Ze werkte eerder jarenlang als marketingdirecteur van Jumbo en Lidl.
jorieke
Jorieke de Vries heeft een nieuwe baan.

Jorieke de Vries is gestart als chief marketing officer bij TFH Holland Group. Dat maakte ze dinsdag bekend via LinkedIn.

TFH Holland Group is een private-equitypartij met zo’n 25 medewerkers. Het bedrijf investeert in winstgevende Nederlandse MKB-bedrijven en lanceert binnenkort een nieuw fonds in de sectoren tech, food en health. Recent opende TFH een tweede vestiging in Bussum, van waaruit De Vries haar nieuwe rol vervult.

De Vries krijgt de opdracht om de volledige marketingfunctie vanaf de basis op te bouwen. Op LinkedIn schrijft ze: ‘Professioneel bouwen aan een merk, de marketing én een team - dat is wat ik graag doe. Van iets kleins iets heel groots maken, veel zin in!’

Jumbo en Lidl

De Vries was eerder CMO bij Jumbo, waar ze zich bezighield met merkstrategie, loyaliteit en retailmedia. Ze verliet de retailer al binnen twee jaar; haar rol wordt daar tijdelijk ingevuld door René Repko. Daarvoor werkte ze ruim veertien jaar als marketingdirecteur van Lidl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in