Jorieke de Vries is gestart als chief marketing officer bij TFH Holland Group. Dat maakte ze dinsdag bekend via LinkedIn.
TFH Holland Group is een private-equitypartij met zo’n 25 medewerkers. Het bedrijf investeert in winstgevende Nederlandse MKB-bedrijven en lanceert binnenkort een nieuw fonds in de sectoren tech, food en health. Recent opende TFH een tweede vestiging in Bussum, van waaruit De Vries haar nieuwe rol vervult.
De Vries krijgt de opdracht om de volledige marketingfunctie vanaf de basis op te bouwen. Op LinkedIn schrijft ze: ‘Professioneel bouwen aan een merk, de marketing én een team - dat is wat ik graag doe. Van iets kleins iets heel groots maken, veel zin in!’
Jumbo en Lidl
De Vries was eerder CMO bij Jumbo, waar ze zich bezighield met merkstrategie, loyaliteit en retailmedia. Ze verliet de retailer al binnen twee jaar; haar rol wordt daar tijdelijk ingevuld door René Repko. Daarvoor werkte ze ruim veertien jaar als marketingdirecteur van Lidl.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu