Overslaan en naar de inhoud gaan

Broadsign biedt tool om traditionele (D)OOH-inkoop te vereenvoudigen

'Tijdsbesparing en campagnes maanden van tevoren vastleggen.'
broadsign
broadsign

Inkopers van programmatic media kunnen met Broadsign In-Advance gegarandeerde DOOH-campagnes maanden van tevoren vastleggen. Ook directe (niet-programmatic) inkopers van DOOH-media kunnen hiermee hun vaak langdurige inkooptrajecten aanzienlijk verkorten en uren aan handmatige selectie, reservering en afstemming besparen, zo is de belofte

Het merendeel van OOH- en DOOH-inkopen gebeurt momenteel nog handmatig. Broadsign In-Advance is ontworpen om zowel programmatic als traditionele kopers te ondersteunen met geautomatiseerde en dynamische processen voor gegarandeerde 'in-advance' aankopen. De applicatie maakt het mogelijk om de datagedreven targeting van programmatic platforms ook toe te passen op meer traditionele DOOH-aankopen.

OOH is een van de oudste advertentiekanalen, maar nog steeds complex om efficiënt in te kopen', licht John Dolan, vice president John Dolan van Broadsign, toe. 'Minder dan tien procent van de wereldwijde digitale aankopen verloopt programmatic – en dat is exclusief niet-digitale schermen. Het boeken van OOH en DOOH zou net zo makkelijk moeten zijn als het reserveren van een hotel of vlucht.'

WPP Media Netherlands een van de gebruikers

WPP Media Netherlands (voorheen GroupM) heeft de nieuwe functionaliteit getest om DOOH-campagnes in Nederland in te kopen via OutMoove, een DSP die is geïntegreerd met Broadsign In-Advance. De media-inkoper van WPP gaat Broadsign In-Advance als een van de eerste bureaus inzetten. 

Noella Klein Ikkink, practice lead OOH bij WPP Media: 'We zien in Broadsign In-Advance een kans om de efficiëntie voor media inkopers te vergroten – zowel voor directe inkoop als in combinatie met programmatic activatie. Het biedt ook mogelijkheden voor meer gestroomlijnde, gebundelde aankopen naast bestaande inkoopmethodes en helpt ons om de beste koers te bepalen, afhankelijk van strategie en budget.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in