
AllSafe Mini Opslag is official partner geworden van Ajax. Het Nederlandse merk, met zowel B2B- als B2C-activiteiten en relatief lage naamsbekendheid, kiest met deze samenwerking
bewust voor sportmarketing om het merk te bouwen en de zichtbaarheid te vergroten.
AllSafe bestaat 25 jaar en is specialist in flexibele opslag- en ruimteoplossingen.
Vacatures
Projectmanager Marketing (32-36 uur)
Save the ChildrenEnterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
SterAllSafe en Ajax hebben een meerjarige samenwerking gesloten, minimaal tot en met het seizoen 2027/2028. Het logo van AllSafe verschijnt op de mouw van het Ajax-shirt tijdens vriendschappelijke wedstrijden. Ook in en rond de Johan Cruijff ArenA krijgt het merk een prominente plek.
De samenwerking met Ajax past binnen de bredere groeistrategie van het bedrijf. AllSafe biedt duurzame ruimte- en cityhubs op strategische locaties. Sportmarketing wordt ingezet om het merk te laden en de positionering te ondersteunen, zegt Eric Stubbé, oprichter AllSafe Group.
Cas Biesta, commercieel directeur Ajax: 'AllSafe is een mooie aanvulling op onze partnergroep. Hun ambitie en ondernemersgeest passen goed bij Ajax.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu