De Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) maakt een bestuurswissel bekend. Martijn Swijghuisen Reigersberg treedt terug na vier jaar; hij wordt opgevolgd door Karlien Serrarens (PwC Nederland) en Inge Wortelboer (Albert Heijn).
Swijghuisen Reigersberg: 'Ik kijk met trots terug op mijn jaren in het bestuur, waarin we samen het merk SAN verder hebben kunnen versterken. Het is nu tijd voor nieuwe energie - en die komt er met Karlien en Inge.' Tegenwoordig is hij actief als ondernemer in Italië.
Met de komst van Serrarens en Wortelboer haalt de SAN twee zwaargewichten uit het vak binnen. Serrarens is director brand & communicatie bij PwC Nederland en brengt expertise in merkstrategie en maatschappelijke positionering mee. Wortelboer is director marcom/campagnes & activatie bij Albert Heijn en verantwoordelijk voor alle campagnes van de retailer.
Gedreven bestuurders
SAN-voorzitter Marieke Jansen Rentmeester: 'Martijn heeft de afgelopen jaren een belangrijke rol vervuld in het versterken van het SAN-merk. Met Karlien en Inge hebben we twee zeer gedreven bestuurders gevonden waarmee we de komende jaren weer mooie initiatieven zullen ontwikkelen.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu