Overslaan en naar de inhoud gaan

Inge Wortelboer (AH) en Karlien Serrarens (PwC) in SAN-bestuur

Martijn Swijghuisen Reigersberg maakt plaats na vier jaar.
san
Nieuwe bestuurswissel bij de SAN Accent.

De Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) maakt een bestuurswissel bekend. Martijn Swijghuisen Reigersberg treedt terug na vier jaar; hij wordt opgevolgd door Karlien Serrarens (PwC Nederland) en Inge Wortelboer (Albert Heijn).

Swijghuisen Reigersberg: 'Ik kijk met trots terug op mijn jaren in het bestuur, waarin we samen het merk SAN verder hebben kunnen versterken. Het is nu tijd voor nieuwe energie - en die komt er met Karlien en Inge.' Tegenwoordig is hij actief als ondernemer in Italië.

Met de komst van Serrarens en Wortelboer haalt de SAN twee zwaargewichten uit het vak binnen. Serrarens is director brand & communicatie bij PwC Nederland en brengt expertise in merkstrategie en maatschappelijke positionering mee. Wortelboer is director marcom/campagnes & activatie bij Albert Heijn en verantwoordelijk voor alle campagnes van de retailer.

Gedreven bestuurders

SAN-voorzitter Marieke Jansen Rentmeester: 'Martijn heeft de afgelopen jaren een belangrijke rol vervuld in het versterken van het SAN-merk. Met Karlien en Inge hebben we twee zeer gedreven bestuurders gevonden waarmee we de komende jaren weer mooie initiatieven zullen ontwikkelen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in