Hospitalitymerk The Social Hub heeft een nieuw wereldwijd marketingteam samengesteld onder leiding van chief marketing officer Trix van der Vleuten. Met het team wil het bedrijf zijn internationale positie versterken en de merkbekendheid vergroten nu het een nieuwe groeifase in Europa ingaat.
Het vernieuwde team brengt ervaring samen van grote consumenten- en lifestylemerken. De focus ligt op geïntegreerde campagnes die marketing en commerciële strategie verbinden. In 2023 sloot Daniel Hernández Lyon, eerder hoofd corporate affairs bij Edelman Italië, zich al aan als director of global communications.
Nieuwe benoemingen
Nieuwe benoemingen zijn onder meer Charlie Ayres, voormalig merkleider bij Under Armour en Speedo, die de rol van head of brand op zich neemt. Rosa Dinnissen wordt director of global public affairs; zij werkte eerder bij Airbnb en het Europees Parlement. Shirley Kind, afkomstig van de Nederlandse Loterij, wordt commercial director.
Verder bestaat het marketingteam uit Jeffrey Kloezeman, head of social media, met ervaring in merkactivaties op platforms als TikTok en Roblox; Martina Nesti, head of global activations, voorheen werkzaam bij Four Seasons Hotels; en Bridget O’Lone, global marketing director, die eerder functies vervulde bij Booking.com en Diageo.
Verhaal verder vertellen
Volgens Trix van der Vleuten wil The Social Hub met het nieuwe team lokale verhalen verbinden aan een wereldwijde strategie. ‘The Social Hub heeft een uniek merk opgebouwd, ontstaan vanuit community, creativiteit en verbinding. Met onze Europese uitbreiding willen we dat verhaal verder vertellen.'
De nieuwe marketingstructuur brengt volgens de cmo enkele van de meest getalenteerde creatieve en commerciële professionals uit Europa samen.
De onderneming, opgericht door de Schotse ondernemer Charlie MacGregor en met het hoofdkantoor in Amsterdam, combineert hotel-, studenten-, longstay- en coworking-ervaringen onder één dak. Het bedrijf exploiteert ruim 10.000 kamers en heeft meer dan 1.000 medewerkers in 21 vestigingen in 18 steden.
Na recente openingen in Glasgow, Rome en Porto bereidt The Social Hub nieuwe locaties voor in Turijn en Lissabon. De organisatie benadrukt dat haar marketingstrategie zal bijdragen aan verdere groei, met nadruk op sociale betrokkenheid, lokale verbinding en ‘betekenisvolle samenwerkingen'.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu