Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw wereldwijd marketingteam The Social Hub onder leiding van Trix van der Vleuten

Het hospitalitymerk brengt ervaren marketeers van internationale merken samen om groei in Europa te versnellen.
Vlnr: Charlie Ayres, Daniel Hernández Lyon, Shirley Kind, Trix vd Vleuten, Rosa Dinnissen, Jeffrey Kloezeman, Bridget O’Lone, Martina Nesti
Vlnr: Charlie Ayres, Daniel Hernández Lyon, Shirley Kind, Trix vd Vleuten, Rosa Dinnissen, Jeffrey Kloezeman, Bridget O’Lone, Martina Nesti

Hospitalitymerk The Social Hub heeft een nieuw wereldwijd marketingteam samengesteld onder leiding van chief marketing officer Trix van der  Vleuten. Met het team wil het bedrijf zijn internationale positie versterken en de merkbekendheid vergroten nu het een nieuwe groeifase in Europa ingaat.

Het vernieuwde team brengt ervaring samen van grote consumenten- en lifestylemerken. De focus ligt op geïntegreerde campagnes die marketing en commerciële strategie verbinden. In 2023 sloot Daniel Hernández Lyon, eerder hoofd corporate affairs bij Edelman Italië, zich al aan als director of global communications.

Nieuwe benoemingen

Nieuwe benoemingen zijn onder meer Charlie Ayres, voormalig merkleider bij Under Armour en Speedo, die de rol van head of brand op zich neemt. Rosa Dinnissen wordt director of global public affairs; zij werkte eerder bij Airbnb en het Europees Parlement. Shirley Kind, afkomstig van de Nederlandse Loterij, wordt commercial director.

Verder bestaat het marketingteam uit Jeffrey Kloezeman, head of social media, met ervaring in merkactivaties op platforms als TikTok en Roblox; Martina Nesti, head of global activations, voorheen werkzaam bij Four Seasons Hotels; en Bridget O’Lone, global marketing director, die eerder functies vervulde bij Booking.com en Diageo.

Verhaal verder vertellen

Volgens Trix van der Vleuten wil The Social Hub met het nieuwe team lokale verhalen verbinden aan een wereldwijde strategie. ‘The Social Hub heeft een uniek merk opgebouwd, ontstaan vanuit community, creativiteit en verbinding. Met onze Europese uitbreiding willen we dat verhaal verder vertellen.'

De nieuwe marketingstructuur brengt volgens de cmo enkele van de meest getalenteerde creatieve en commerciële professionals uit Europa samen.

De onderneming, opgericht door de Schotse ondernemer Charlie MacGregor en met het hoofdkantoor in Amsterdam, combineert hotel-, studenten-, longstay- en coworking-ervaringen onder één dak. Het bedrijf exploiteert ruim 10.000 kamers en heeft meer dan 1.000 medewerkers in 21 vestigingen in 18 steden.

Na recente openingen in Glasgow, Rome en Porto bereidt The Social Hub nieuwe locaties voor in Turijn en Lissabon. De organisatie benadrukt dat haar marketingstrategie zal bijdragen aan verdere groei, met nadruk op sociale betrokkenheid, lokale verbinding en ‘betekenisvolle samenwerkingen'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in