Overslaan en naar de inhoud gaan

Spaarpunten Douwe Egberts vanaf komend voorjaar in te wisselen bij Bruna

Koffiegigant verruilt Blokker, dat vorig jaar failliet ging, voor Bruna en belooft later meer informatie.
Bruna Douwe Egberts
© Douwe Egberts

De bekende spaarpunten van Douwe Egberts zijn vanaf komend voorjaar weer in te wisselen in de winkel. Douwe Egberts heeft in Bruna een nieuwe partner gevonden voor zijn al meer dan een eeuw oude spaarprogramma voor klanten. Het koffiemerk trok jarenlang samen op met Blokker, maar die keten ging vorig jaar failliet. Vervolgens ging Douwe Egberts op zoek naar een nieuwe partner.

Volgens Douwe Egberts hebben miljoenen Nederlanders nog van verpakkingen uitgeknipte zegels met punten in lades liggen. Op elk pak koffie zitten 20 punten. Elke 200 punten zijn een euro waard. De zegels konden voorheen worden ingeruild voor huishoudelijke spullen zoals koffiekopjes of theeglazen. Voor een koffiezetapparaat moest vaak jaren worden gespaard.

Aanvulling

Bruna is blij met de nieuwe samenwerking. Commercieel manager Martijn Schilders van Audax Retail, het moederbedrijf van Bruna, ziet de spaarartikelen van Douwe Egberts als een waardevolle aanvulling op zijn assortiment. 'Een goed boek, een lekker tijdschrift of een gezellig spelletje met vrienden of familie gaat perfect samen met een kopje Douwe Egberts-koffie of Pickwick-thee', stelt hij. 'Wij kijken ernaar uit om de spaarders van waardepunten uit het DE-spaarprogramma in onze winkels te mogen ontvangen'.

Komende maanden worden de winkels van Bruna voorbereid op de inwisseling van de punten. De exacte startdatum en het assortiment aan producten die je met de punten kunt kopen, worden begin volgend jaar bekendgemaakt.

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in