Overslaan en naar de inhoud gaan

NS laat droom van trouwe treinspotter uitkomen: 'Ik voel me beroemd vandaag'

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
tbsm

Stel je voor dat iemand stad en land afreist om jou te zien, niet kan wachten om oog in oog met je te staan, je constant vastlegt omdat je zó mooi bent, en alles over je wil weten.

Dit klinkt misschien te mooi om waar te zijn, maar voor NS is het de werkelijkheid. Treinspotters kunnen namelijk geen genoeg krijgen van hun voertuigen. De spoorwegmaatschappij wil graag iets terugdoen voor dit enthousiasme en verrast trouwe treinspotter Rens tijdens een ritje in de sprinter.

Normaal spot Rens de NS, maar dit keer spot de NS Rens.

Met zo'n naam móét je haast wel treinspotter worden.

tbsm

Deze verrassing is niet alleen voor treinspotter Rens leerzaam.

tbsm

De emoties hebben duidelijk geen vertraging.

tbsm

Het volgende station is: pakje tissues.

tbsm

Klasse, NS.

tbsm

Wie weet is Rens over een paar jaar geen treinspotter meer, maar treinmachinist.

tbsm

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in