
Een nieuwe maand betekent traditiegetrouw veel loopbaanwisselingen. Wie hebben hun oude werkgever uitgezwaaid, een juryfunctie op zich genomen of een nieuwe baan aangenomen? Adformatie zet het carrièrenieuws op een rijtje.
Roorda breidt uit
Roorda trapt groots af door vier nieuwe medewerkers te verwelkomen. Art director Mick Vuur en copywriter Thomas ten Brink komen over van Noise, waar Romee accountmanager was bij Yune en Gijs van der Linden dezelfde functie vervulde bij Heldergroen.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeOok Lian van Meerendonk heeft een nieuwe baan. Zij is gestart als innovation director bij Qindle, een creative consultancybureau. Innovation director is een nieuwe functie binnen het bedrijf, waar Van Meerendonk al zeven jaar werkt.
Arjan Pomper heeft het geen zeven jaar volgehouden bij zijn werkgever. Hij startte in februari als directeur bij het Nationaal Media Onderzoek, maar vertrekt nu alweer om in te gaan op 'een unieke positie buiten het NMO.
Ook Paul van Riessen vertrekt, als hoofdredacteur van Quote. Hij gaat na 21 jaar bij Quote, waarvan 5 jaar als hoofdredacteur, als freelancer aan de slag op het gebied van communicatie.
Tony's Chocolonely neemt afscheid van Arjen Klinkenberg, creative director en 'brand guru' bij het bedrijf. Op LinkedIn schrijft Klinkenberg dat hij door een herstructurering van zijn team na 20 jaar vertrekt bij het duurzame chocolademerk. Klinkenberg lijkt na een rustige komende periode op zoek te gaan naar een nieuwe baan.
Myrthe van der Erve nieuwe ceo Sijthoff Media
Sijthoff Media, de uitgever van onder meer Adformatie, heeft sinds 1 mei een nieuwe ceo. Myrthe van der Erve, vorig jaar gestart als coo, neemt het ceo-stokje over van Willem Sijthoff. Hij blijft wel betrokken bij zijn mediabedrijf.
Esther Overmars heeft er een nieuwe uitdaging bij, want ze neemt het stokje van hoofdjury van de Effie Awards over van Hans Middelhoek.
Producer Yara Hendriks heeft het freelancebestaan vaarwel gezegd om zich aan te sluiten bij productiebedrijf Hobby, waar het TBWA-duo Tom van der Veldt en Dyon Ruiter de overstap gemaakt heeft naar Joe Public. Fightclub zag Richard Hol vertrekken naar Yune, waar hij start als executive creative director.
KiKa heeft nieuwe marketingmanager
Ook Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa) verwelkomt een nieuwe vakgenoot. Iris Veenstra heeft Monks na 4 jaar (waarvan 1 jaar als businessdirector) verlaten om manager marketing en fondsenwerving te worden bij KiKa.
Lisanne de Vries - Dennert tot slot heeft na het pakken van een zakelijke verhuisdoos nu een Crisp-bezorgdoos in haar handen. Letterlijk, op haar LinkedIn-foto waarbij ze aankondigt dat ze gestart is als head of marketing bij online supermarkt Crisp. De super weet wie ze in huis haalt, want De Vries - Dennert was eerder 11 jaar werkzaam bij Ahold Delhaize. De laatste jaren werkte ze mee aan de marketing van Albert Heijns e-commercetak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee