Mildred Hutten wordt per 1 maart 2026 commercieel directeur bij FD Mediagroep. Zij volgt Job van Wagensveld op, die op dezelfde datum de rol van CEO bij dochteronderneming Company.info op zich neemt.
Hutten (51) is momenteel marketingdirecteur bij FD Mediagroep en maakt al geruime tijd deel uit van het commercieel managementteam. In deze functie was zij verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten en omzet uit de lezersmarkt. Zij speelde een sleutelrol in het versterken van de merken, het realiseren van duurzame groei in zowel de zakelijke als particuliere markt en het verder professionaliseren van de marketingorganisatie.
Hutten: 'Ik kijk ernaar uit om in mijn nieuwe rol als commercieel directeur een bijdrage te leveren aan de groeiambities van FD Mediagroep in een tijd waarin AI het medialandschap fundamenteel verandert. Deze stap voelt als een natuurlijke volgende fase, juist omdat marketing en sales zich steeds meer vervlechten. Dit biedt kansen om meer waarde voor onze klanten te creëren en commerciële mogelijkheden te benutten.'
Eugenie van Wiechen (CEO FD Mediagroep):'Job heeft samen met zijn team een stevige groei gerealiseerd in een uitdagende markt. Ik ben hem daar enorm dankbaar voor. Tegelijkertijd ben ik heel blij met de komst van Mildred in deze rol. Ik heb alle vertrouwen in haar strategische blik en haar ambitie om de bestendige commerciële koers voor Het FD, BNR Nieuwsradio en de FD Business titels verder uit te bouwen.'
Job van Wagensveld begon tien jaar geleden bij FD Mediagroep als commercieel directeur. 'Het is fantastisch om samen met fijne en gedreven mensen te werken aan het succes van onze mooie journalistieke titels. We hebben onze digitale transitie versneld, prijzen gewonnen en mooie groei gerealiseerd waar het moet. Met Mildred op deze plek twijfel ik er geen seconde aan dat de volgende fase net zo leuk wordt.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu