Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw branding- en communicatiebureau OSÉ biedt drieweeks traject met vaste prijs

Het bureau wil met dit verdienmodel 'het traditionele bureaumodel openbreken'.
osé
© Aangeleverd

Communicatiestrategen Lize Hong en Andrada Smaranda starten OSÉ, een brand- en communicatiestudio gericht op startups en scale-ups. De propositie? In drie weken helpen met het vernieuwen van hun merk, positionering en messaging, en dat voor een vaste prijs. De werkwijze doet denken aan een sprint, een term die met name in de techwereld bekend is. 

Hong en Smaranda werkten jarenlang in die techwereld. Eerstgenoemde heeft meer dan 15 jaar ervaring in communicatie bij Google en Uber, en leidde eerder een pr-bureau in New York. Smaranda was 10 jaar verantwoordelijk voor brand en design bij het Nederlandse techbedrijf Ayden en is later startups geholpen om hun merk beter neer te zetten. Daar gaat het nog steeds vaak mis, zegt Hong. 'De meeste startups falen niet door een slecht product, maar omdat niemand begrijpt wat ze doen of waarom het ertoe doet. In de Verenigde Staten weten founders dit al: merk en verhaal zijn daar essentieel voor het voortbestaan van het bedrijf. In Europa wordt het vaak over het hoofd gezien. Dat willen we veranderen door het op deze manier toegankelijker te maken'.

OSÉ heeft de eerste twee klanten al aan boord. Orq is een AI-startup en Cocoroco is een customer service-platform. OSÉ zegt bewust gekozen te hebben voor een drieweeks traject omdat de beoogde klant 'onder hoge groei- en concurrentiedruk staan'. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in