Communicatiebureau Burson stelt Martine Veldhoen aan als ceo voor Nederland. Burson is vorig jaar ontstaan uit een fusie tussen BWC en Hill & Knowlton en maakt op zijn beurt onderdeel uit van bureaureus WPP.
Veldhoen maakt de overstap van Philips, waar ze global integrated external relations director was. Daarvoor vervulde ze de baan van hoofd communicatie voor Nederland en Scandinavië bij Airbnb. Eerder werkte ze aan de bureaukant, bijvoorbeeld als head of technology bij Edelman Nederland en consumer technology lead bij de EMEA-tak van hetzelfde bureau. Daar werkte ze samen met klanten als Meta, PayPal en Samsung. Veldhoen heeft ook als head of consumer divison gewerkt bij Team Lewis Nederland.
Reputatie
Van bureauzijde naar klantzijde en nu weer terug naar de bureauzijde dus, als ceo. Zelf zegt ze daar het volgende over: 'Dit is een mooi moment om bij Burson aan de slag te gaan, een netwerk met een sterke reputatie, een ambitieuze visie en getalenteerde mensen. Wat mij drijft is de kracht van communicatie om leiders en merken te helpen bij verandering, het grijpen van kansen en het bouwen aan een blijvend sterke positie. Reputatie is nog nooit zo belangrijk geweest en ik kijk ernaar uit om samen met ons getalenteerde team onderscheidend en impactvol werk te leveren voor onze klanten en van Burson de plek te maken voor talent dat wil bijdragen aan de toekomst van ons vak'.
Jon Hughes, ceo EMEA van Burson, noemt Veldhoen een 'ervaren en getalenteerde leider met een scherp gevoel voor innovatie'.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu