Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatiebureau Van Luyken schaart zich bij bureaus die als groep werken

Samen met De Trainingsstudio en The Smart Engine vormt het de Van Luyken Groep.
Youssef Eddini, managing director Van Luyken Groep
Youssef Eddini, managing director Van Luyken Groep
Youssef Eddini, managing director Van Luyken Groep
Youssef Eddini, managing director Van Luyken Groep

Bij de voordelen die de bureaugroepen over het voetlicht brengen is altijd wel de term ‘integrale dienstverlening’ te lezen. Je hoeft dus niet bij twee bureaus aan te kloppen om bijvoorbeeld een afzonderlijk pr-plan en een social-mediastrategie te laten maken, nee dat gaat gewoon in een keer, integraal, via de bureaugroep.

Group thinking

Communicatiebureau Van Luyken heeft nu ook dit ‘group thinking’ omarmd en heeft de Van Luyken Groep opgericht, waartoe ook De Trainingsstudio (media- en presentatietraining & leiderschapsontwikkeling) en The Smart Engine (interim-oplossingen) behoren. Het bureau zegt daarmee in te spelen in op de ‘groeiende vraag naar integrale ondersteuning op het gebied van positionering, communicatie, leiderschap, training en tijdelijke communicatiecapaciteit’.

Volgens managing director Youssef Eddini van Van Luyken bespaart de integrale aanpak klanten tijd en geld en levert die ‘samenhang, effectiviteit en een langdurig resultaat’ op. De nieuwe structuur biedt bovendien volgens Eddini volop kansen om ‘complementaire communicatiedisciplines toe te voegen aan de Van Luyken Groep’, ofwel de groep kan groeien met nieuwe bureaus.

Eigen naam

De Van Luyken Groep telt 30 specialisten, het managementteam bestaat naast Eddini uit Inge Meilink en Maaike Vissink. De labels houden hun eigen naam, maar er is wel een nieuwe visuele identiteit voor de groep ontwikkeld, te zien op de vernieuwde websites van de drie labels.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in