Online supermarkt Flink heeft na een 'intensieve strategische sessie' voor AI-bureau Trojan Monkeys gekozen als partner voor zijn social content-activiteiten. Met deze stap wil Flink zijn positie als 'volwaardige supermarkt aan huis' onderstrepen en zichtbaar maken via social media.
'We willen niet langer alleen de oplossing voor het snelle boodschapje zijn, maar juist de partner voor grote, complete boodschappen - direct aan de deur geleverd', aldus Joppe Beurskens, marketing lead bij Flink. 'Samen met Trojan Monkeys gaan we onze propositie uitbreiden van snelheid en gemak naar volledig en betrouwbaar, met social-content als strategische motor.'
57 hubs
Het van origine Duitse bedrijf Flink, opgericht in 2020, is inmiddels actief met 57 hubs in Nederland en opent binnenkort in twee nieuwe steden zijn deuren. De eerste content van de hand van Trojan Monkeys is intussen zichtbaar op de online kanalen van Flink.
Creatief AI-bureau Trojan Monkeys, opgericht in 2024 door Pablo van den Berg, werkt voor onder meer The Flower Farm, TUI, Basic-Fit en nu dus ook Flink.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu