Overslaan en naar de inhoud gaan

Online-super Flink kiest voor Trojan Monkeys

De eerste content is intussen zichtbaar op de social-kanalen van Flink.
flink
Flink is met 57 hubs actief in Nederland.

Online supermarkt Flink heeft na een 'intensieve strategische sessie' voor AI-bureau Trojan Monkeys gekozen als partner voor zijn social content-activiteiten. Met deze stap wil Flink zijn positie als 'volwaardige supermarkt aan huis' onderstrepen en zichtbaar maken via social media.

'We willen niet langer alleen de oplossing voor het snelle boodschapje zijn, maar juist de partner voor grote, complete boodschappen - direct aan de deur geleverd', aldus Joppe Beurskens, marketing lead bij Flink. 'Samen met Trojan Monkeys gaan we onze propositie uitbreiden van snelheid en gemak naar volledig en betrouwbaar, met social-content als strategische motor.'

57 hubs

Het van origine Duitse bedrijf Flink, opgericht in 2020, is inmiddels actief met 57 hubs in Nederland en opent binnenkort in twee nieuwe steden zijn deuren. De eerste content van de hand van Trojan Monkeys is intussen zichtbaar op de online kanalen van Flink.

Creatief AI-bureau Trojan Monkeys, opgericht in 2024 door Pablo van den Berg, werkt voor onder meer The Flower Farm, TUI, Basic-Fit en nu dus ook Flink.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in