ReumaNederland heeft na een pitch Media Reverse gekozen als mediabureau voor strategische mediaplanning en -inkoop. De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.
Het mediabureau onderscheidde zich in de pitch met een datagedreven media-aanpak en een persoonlijke, pragmatische werkwijze.
Bewustwordingscampagne
De samenwerking begint met een bewustwordingscampagne rond de pijnlijke realiteit van reuma en de noodzaak om in actie te komen. Er is een radiospot via Ster, ondersteund door online video. In december komt er een vervolg van de radiocampagne om de boodschap verder te versterken.
'ReumaNederland doet er alles aan om de pijnlijke realiteit van reuma ten positieve te veranderen, een belangrijke opdracht', zegt Sjors Kroon van Media Reverse. 'We kijken ernaar uit om hier met impactvolle campagnes aantoonbaar aan bij te dragen.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu