Overslaan en naar de inhoud gaan

ReumaNederland na mediapitch naar Media Reverse

De samenwerking begint met een bewustwordingscampagne.
Reuma Nederland
© Reuma Nederland

ReumaNederland heeft na een pitch Media Reverse gekozen als mediabureau voor strategische mediaplanning en -inkoop. De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

Het mediabureau onderscheidde zich in de pitch met een datagedreven media-aanpak en een persoonlijke, pragmatische werkwijze.

Bewustwordingscampagne

De samenwerking begint met een bewustwordingscampagne rond de pijnlijke realiteit van reuma en de noodzaak om in actie te komen. Er is een radiospot via Ster, ondersteund door online video. In december komt er een vervolg van de radiocampagne om de boodschap verder te versterken.

'ReumaNederland doet er alles aan om de pijnlijke realiteit van reuma ten positieve te veranderen, een belangrijke opdracht', zegt Sjors Kroon van Media Reverse. 'We kijken ernaar uit om hier met impactvolle campagnes aantoonbaar aan bij te dragen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in