Overslaan en naar de inhoud gaan

Lies is overenthousiaste vader de baas in nieuwe gezondheidscampagne Kruidvat

'Beter ga je naar Kruidvat', wil de discounter maar zeggen. De campagne is ontwikkeld door Hotel L'Amour.
lies
De EHBO-toolkit van Lies is niet te onderschatten.

De nieuwe campagne van Kruidvat moet benadrukken hoe je met een beetje hulp van de drogisterijketen goed voorbereid bent op 'allerlei gezondheidssituaties'.

In de tv-commercial zien we hoe de klungelige, maar sympathieke Lies meegaat op het schoolkamp van haar kinderen. Daar staat een overenthousiaste vader klaar met een volledige survival-uitrusting inclusief camouflageschmink. Lies komt niet verder dan haar EHBO-toolkit, maar ze laat zich niet kennen. De single mom lost alle kleine ongemakken snel op met alledaagse producten van Kruidvat - die ook nog eens stukken effectiever blijken te zijn.

Brenda Smith, marketingdirecteur Kruidvat: 'We richten ons op herkenbare scenario's die met gezond verstand en goede voorbereiding snel op te lossen zijn. Kom je er toch niet uit? Dan staan onze gediplomeerde drogisten altijd voor je klaar.'

Beter worden

Naast het bekende 'steeds verrassend, altijd voordelig' introduceert Kruidvat de nieuwe slogan 'Beter ga je naar Kruidvat'. 'Het slaat op beter worden én blijven. Die herkenbaarheid maakt het thema inzetbaar als kapstok voor allerlei communicatie binnen de gezondheidscategorie', verklaart Smith.

De campagne komt uit de koker van Suite Rouge, het 'Kruidvat-label' van Hotel L'Amour. Creative director Sander Volleman: 'Het leuke aan deze commercial is het sterke contrast; de vader die het schoolkamp ziet als een aflevering van een survivalprogramma, naast Lies die simpelweg bij Kruidvat haar voorraad heeft ingeslagen. Het maakt duidelijk waar Kruidvat voor staat: betaalbaar en toegankelijk voor iedereen zijn.'

De campagne (productie: Annomann) wordt naast televisie uitgerold via online video, social media, print en in de winkels van Kruidvat.

Credits:
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: Suite Rouge
Productiehuis: Annomann
Regisseur: Jeroen Annokee
Offline edit: Martin Heijgelaar
Online/grading: Crabsalad
Geluid: Earforce
Muziek: Massive Music
Media: EssenceMediacom
PR: Ace PR
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in