De nieuwe campagne van Kruidvat moet benadrukken hoe je met een beetje hulp van de drogisterijketen goed voorbereid bent op 'allerlei gezondheidssituaties'.
In de tv-commercial zien we hoe de klungelige, maar sympathieke Lies meegaat op het schoolkamp van haar kinderen. Daar staat een overenthousiaste vader klaar met een volledige survival-uitrusting inclusief camouflageschmink. Lies komt niet verder dan haar EHBO-toolkit, maar ze laat zich niet kennen. De single mom lost alle kleine ongemakken snel op met alledaagse producten van Kruidvat - die ook nog eens stukken effectiever blijken te zijn.
Brenda Smith, marketingdirecteur Kruidvat: 'We richten ons op herkenbare scenario's die met gezond verstand en goede voorbereiding snel op te lossen zijn. Kom je er toch niet uit? Dan staan onze gediplomeerde drogisten altijd voor je klaar.'
Beter worden
Naast het bekende 'steeds verrassend, altijd voordelig' introduceert Kruidvat de nieuwe slogan 'Beter ga je naar Kruidvat'. 'Het slaat op beter worden én blijven. Die herkenbaarheid maakt het thema inzetbaar als kapstok voor allerlei communicatie binnen de gezondheidscategorie', verklaart Smith.
De campagne komt uit de koker van Suite Rouge, het 'Kruidvat-label' van Hotel L'Amour. Creative director Sander Volleman: 'Het leuke aan deze commercial is het sterke contrast; de vader die het schoolkamp ziet als een aflevering van een survivalprogramma, naast Lies die simpelweg bij Kruidvat haar voorraad heeft ingeslagen. Het maakt duidelijk waar Kruidvat voor staat: betaalbaar en toegankelijk voor iedereen zijn.'
De campagne (productie: Annomann) wordt naast televisie uitgerold via online video, social media, print en in de winkels van Kruidvat.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu